mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Vírus-kampány és promóciós blog a red-stars-tól REG
2006-07-21 11:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Motel című horrorfilm DVD-kiadásának népszerűsítésére vírusmarketing kampányt és promóciós blogot indított a red-stars a Warner Home Video megbízásából.

Három munkanap alatt ezer fölötti látogatószámot ért el a kill-for-money elnevezésű promóciós blog, amire egy hasonló stílusban tervezett vírusmarketing-kampány hívta fel a figyelmet. A Motel című horrorfilm hangulatában megírt fiktív "darabolós blog" utolsó bejegyzése a film DVD-kiadásának mikrosite-jára terelte az olvasókat. A kampány "átkattintási aránya" az ügynökség közlése szerint majd 17%-osra tehető: a vírusmarketing kampány eredeti címzettjeinek száma alapján (amiben a továbbküldések címzettjei nem szerepelnek) minden hatodik címzett kattintott át a kill-for-money blogra.


További hírek:


Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!