mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Peresztegi Zoltán
Peresztegi Zoltán
Schibsted Classified Media
alelnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Time: drasztikus változások a reklámértékesítésben
2006-11-13 09:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A magazin óriás új módszerrel árazza ezentúl hirdetéseit, jelentett be Ed McCarrick, a Time lapkiadó elnöke.

A Time a napokban jelentette be, hogy radikálisan megváltoztatja hirdetései árazását. A korábban alkalmazott, példányszám alapú árazás helyett a jövőben közönség alapú árképzésre áll át a hetilap. Ennek keretében jelentősen, 750 ezerrel fővel, 3,25 millióra csökkentik az árak alapjául szolgáló bázist. A médiatervezők ezentúl a példányszámonkénti 19,5 milliós közönséget alapul vevő, inkább a TV-k árképzésére hasonlító modellel dolgozhatnak. McCarrick elmondta, a bázis jelentős csökkentése azt is jelenti, hogy nagyobb mértékben építenek az egyéni előfizetőkre. A Time az új rendszer bevezetéséhez elsőként alkalmazza a Gfk csoporthoz tartozó MRI kutatócég új, Issue Accumulation címet viselő tanulmányának eredményeit.


További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!