mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bíró Gábor
Bíró Gábor
Mediabrands
Operatív igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Csermely Ákos
Budapest, 1962
Média Hungária konferenciairoda, vezető Csermely Ákos Korábbi munkahelyek
Magyar Televízió, MSat Televízió

Iskolák
Vezeték nélküli Híradástechnikus, Színház és Filmművészeti Egyetem (Akkor még Főiskola)

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Az általános iskolát követően egyből a Corvin Mátyás Híradásipari technikumba mentem. Azt gondoltam, televíziós szakember csak az lehet, aki ismeri annak teljes műszaki hátterét.

Van-e szakmai példaképed?
Chrudinák Alajos, Baló György, Horvát János, Born Ádám. Tőlük tanultam a legtöbbet.

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
A piaci viszonyokat.

Mit szeretsz a legkevésbé a munkádban?
Azt, ha valaki megpróbálja átlépni a piaci viszonyokat.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
Mindig felkapnak valamit... felemelik majd elejtik.

Hol leszel 5 év múlva?
Továbbra is ott ahol most vagyok.

Ha nem dolgozol, akkor?
Család, kirándulás, barátok, zongora, kutya, ló... nincs egy szabad percem se. :-)

Létrehozva: 2011-09-19

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!