mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vörös Csilla
Vörös Csilla
Nielsen Közönségmérés Kft.
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Bánki Tamás
Budapest, 1971
DrLinkedin, Alapító, Tulajdonos, Linkedin tréner  Korábbi munkahelyek
MyCorporation, Onlinemarketing.hu, Bautrend (HVG)

Iskolák
Kürt Akadémia, Corvinus Egyetem, Pécsi Tudományegyetem

Hogyan kötöttél ki a szakmában?
Az építőipar földbe fúrt, én nem tudta eltartani a sok szaklapot (Bautrend), így új irányt kellett találni. A Linkedint aktívan használom 2008 óta és valaki tanácsot kért ügyfele részére, ezzel indított erre a pályára.

Melyik az a szakkönyv, amelyik a legnagyobb hatással volt rád?
Wayne Breitbarth: The Power Formula for Linkedin Success

Mit szeretsz a legjobban a munkádban?
Azt, hogy segíthetek az ügyfeleimnek, hogy hatékonyabban haladhassanak céljuk/céljaik felé.

Mi a legidegesítőbb szakmai klisé, amit az utóbbi években hallottál?
A Linkedin az egy állásportál.

Hol leszel 5 év múlva?
Hát egy hete (2016. június 13-án is) még biztos azt mondtam volna, hogy független Linkedin tanácsadó leszek, de a Microsoft meg(v)ette, így kicsit képlékennyé vált ez.

Módosítva: 2016-06-16

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!