mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés

Tanulmányok száma: 486               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
TOP hazai fesztiválok
dátum: 2018-10-12

Az IMEDIA a tíz legtöbb médiamegjelenést generáló hazai fesztivál napirendi jelenlétét vizsgálta 2018-ban. Elemzésből kiderült: a tíz fesztivál összesen több mint tízezer online és nyomtatott cikket, illetve rádió-tv tudósítást generált. Becslés ...
Társadalmi előítéletek akadályozzák a lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését
dátum: 2018-10-11

A Girl Effect és a Vodafone Alapítvány megbízásából készült tanulmány 25 országban, többek között Indiában, Tanzániában, Dél-Afrikában, Nigériában és Bangladesben mérte fel a kiszolgáltatott helyzetben lévő lányok mobiltelefonhoz való hozzáférését. A tanul...
Az egyre bonyolultabb hálózatok egyre több fejfájást okoznak az IT-vezetők számára
dátum: 2018-09-27

A vállalati hálózatok bővülésével párhuzamosan egyre nagyobb kihívást jelent hatékony kezelésük - mutat rá az Oracle Communications által közzétett új tanulmány. A "Vállalati hálózatok átalakulóban: Felülkerekedni a káoszon" című jelentésben IT- és telekom...
Az e-sport nem (csak) játék
dátum: 2018-06-14

Az e-sportból származó éves globális bevétel 2020-ra várhatóan eléri az 1,5 milliárd dollárt.A negyvenezres stadionban teltház van, a nézők kedvenc játékosuk nevét viselik a pólójukon, arcukon harci festés, kezükben csapatuk zászlaja. Egy ilyen j...
Új trendek a szórakoztatóiparban és a médiában
dátum: 2018-06-06

Konvergencia, kapcsolatok és bizalom - ezek a trendek határozzák meg a szórakoztató-, a média-, a technológia- és távközlési ipar jövőjét a következő években a PwC legújabb kutatása szerint. Az egyes szegmensek közötti hagyományos különbségek elmosódnak, a...
23 trillió dollárra nőhet 2025-re a digitális gazdaság értéke az MI-nek köszönhetően
dátum: 2018-05-29

Paradigmaváltás zajlik a digitális gazdaságra történő átállásban, a folyamatot a mesterséges intelligencia (MI) alkalmazása hajtja - derült ki a Huawei Global Connenctivity Index (GCI) legújabb kutatásából, amelyet a vállalat budapesti infokommunikációs ro...
A magyar internetezők 67 százaléka már mobilról csatlakozik a világhálóra
dátum: 2018-05-16

A legfrissebb 'Connected Consumer Study' szerint, a magyar lakosság 65 százaléka rendelkezik okostelefonnal. Az eszköz elterjedésével gyökerestül megváltoztak az internetezési szokásaink, hiszen menet közben most már nem csak információt keresünk, vagy vid...
Canon felmérés a vizuális történetmesélés helyzetéről
dátum: 2018-04-04

A sikeres vizuális történetmesélés kulcsa a szemléletváltásra késztetés - derül ki a Canon legfrissebb tanulmányából.A Canon Europe ma számolt be legfrissebb felméréséről, amelyben a vizuális történetmesélés hatását vizsgálja korunk társadalmában...
5 trend, amely a kiskereskedelmet alakítja 2018-ban
dátum: 2018-03-12

Az Oracle tanulmányában vezető kiskereskedők és véleményvezérek benyomásai révén állította össze a kiskereskedelmet átalakító 5 legfontosabb trendet 2018-ban, és bemutatja azt is, hogyan kellene a márkáknak reagálni a kihívásokra.1. Átalakított ü...
A reklámpiac növekedése folytatódott
dátum: 2018-02-28

A Magyar Reklámszövetség társzövetségeivel együtt ismét az Evolution konferencián ismertette a 2017-es reklámköltési adatokat. A 2017-es Reklámtorta mérete 240,98 milliárd Forint, amely az előző évhez képest (216,09 mrd Ft) 11,52 %-os - a tavalyi...

Tanulmányok száma: 486               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!