mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mezriczky László
Mezriczky László
Ispiro Consulting Kft.
ügyvezető, tulajdonos


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Reception Share (RSH%)
Az esemény közönségének aránya a csatorna adott napi közönségéből.
Az RSH mutató képzésének fő célja, hogy az ESH mutatóval összehasonlítva megállapíthassuk, hogy az adott esemény a csatorna napi nézettségéhez kisebb vagy nagyobb arányban járult-e hozzá, mint azt a műsor időtartama indokolja. Önmagában is értelmezhető: pl. az RSH=8% azt jelenti, hogy a csatorna nézésére fordított napi tévénézési idő 8%-a a vizsgált programra esik.

nyomtatható verzió küldés e-mailben



Értékesítése/forgalma hány százalákát várja online/digitális csatornákból 2017-ben?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!