mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Deák Gábor
Deák Gábor
Honvédelmi Minisztérium Elektronikai, Logisztikai és Vagyonkezelő Zrt.
marketing és kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
interaktív magazinunk legfrissebb számai

Az @M kéthavi interaktív magazin legfrissebb számairól e-mail értesítőt küldünk hírleveleseinknek. Amennyiben nem hírleveles felhasználónk, de szeretné megkapni az @M további számait, küldjön egy feliratkozó e-mailt az info@mediainfo.hu címre.

@M interaktív magazin, 2014. március-április-május
6. évfolyam 2. szám

A szponzoráció ma nem jótékonykodást vagy mecenatúrát jelent, sokkal inkább a kőkemény marketing-eszköztár része. Éppen ezért más marketingeszközökkel versenyez, amikor a rendelkezésre álló büdzsékről kell dönteni, és sokszor bizony nem jut elég, vagy nem pont oda és úgy, ahova vagy ahogy kellene. Azért akadnak pozitív példák, még a jelenlegi, válságból épphogy kilábalt környezetben is, sokan érnek el szép sikereket a szponzoráció révén. Mind a márkák, mind pedig a szponzoráltak oldalán. Ezeket a példákat igyekeztünk összegyűjteni Kedves Olvasóink számára.


@M interaktív magazin, 2014. január-február
6. évfolyam 1. szám
Szexi. Népszerű. Trendi. Leginkább: megkerülhetetlen. Ezekkel a szavakkal
lehet illetni az online videózás témakörét. Sokak szerint az online videó
lesz 2014 legizgalmasabb, legtöbbet fejlődő területe a médiapiacnak, mind
tartalomszolgáltatói, mind reklám ol...

@M interaktív magazin, 2013. november-december
5. évfolyam 5. szám
"A marketingszakma legnagyobb tévedése, hogy a reklámnak kreatívnak kell lennie. Pontosabban, hogy csak a reklámnak kell kreatívnak lennie" - írja évzáró magazinunk témanyitó vezércikkében Papp-Váry Árpád. Hogy mely területeken, hogyan érvényesül a kreativitás a marketi...

@M interaktív magazin, 2013. szeptember-október
5. évfolyam 4. szám
Számos kezdeményezés igyekszik az internetes vásárlást elfogadtatni, mi több: megszerettetni a fogyasztókkal. Fáradozásaik azonban - részben legalábbis - feleslegesek, hiszen az e-kereskedelem a magyar gazdaság azon kevés területe közé tartozik, amelynek a jelek szerint...

@M interaktív magazin, 2013. május-június
5. évfolyam 3. szám
A marketing szakmába ma már bekerülni is viszonylag nehéz, a pályán valódi sikereket elérni pedig pláne. Az álláspiacról ezrével tűntek el az utóbbi pár évben a marketinges pozíciók a büdzsék csökkenése, a médiavállalatok gyengélkedése miatt. Jelen lapszámunkban azt igy...


Korábbi kiadványaink:



2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!