Így figyelnek minket a weboldalak
2023-04-03 17:17

A GDPR miatt egyre szigorúbbak a sütikre vonatkozó szabályozások, de még mindig beazonosíthatóak vagyunk felhasználóként, ha visszatérünk egy korábban már felkeresett weboldalra.

Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő
szakmai partnereink:











kommunikációs partnereink:
|
|
interaktív magazinunk legfrissebb számai
Az @M kéthavi interaktív magazin legfrissebb számairól e-mail értesítőt küldünk hírleveleseinknek. Amennyiben nem hírleveles felhasználónk, de szeretné megkapni az @M további számait, küldjön egy feliratkozó e-mailt az
info@mediainfo.hu címre.

@M interaktív magazin, 2014. március-április-május
6. évfolyam 2. szám
A szponzoráció ma nem jótékonykodást vagy mecenatúrát jelent, sokkal inkább a kőkemény marketing-eszköztár része. Éppen ezért más marketingeszközökkel versenyez, amikor a rendelkezésre álló büdzsékről kell dönteni, és sokszor bizony nem jut elég, vagy nem pont oda és úgy, ahova vagy ahogy kellene. Azért akadnak pozitív példák, még a jelenlegi, válságból épphogy kilábalt környezetben is, sokan érnek el szép sikereket a szponzoráció révén. Mind a márkák, mind pedig a szponzoráltak oldalán. Ezeket a példákat igyekeztünk összegyűjteni Kedves Olvasóink számára.

@M interaktív magazin, 2014. január-február
6. évfolyam 1. szám
Szexi. Népszerű. Trendi. Leginkább: megkerülhetetlen. Ezekkel a szavakkal lehet illetni az online videózás témakörét. Sokak szerint az online videó lesz 2014 legizgalmasabb, legtöbbet fejlődő területe a médiapiacnak, mind tartalomszolgáltatói, mind reklám ol...
@M interaktív magazin, 2013. november-december
5. évfolyam 5. szám
"A marketingszakma legnagyobb tévedése, hogy a reklámnak kreatívnak kell lennie. Pontosabban, hogy csak a reklámnak kell kreatívnak lennie" - írja évzáró magazinunk témanyitó vezércikkében Papp-Váry Árpád. Hogy mely területeken, hogyan érvényesül a kreativitás a marketi...
@M interaktív magazin, 2013. szeptember-október
5. évfolyam 4. szám
Számos kezdeményezés igyekszik az internetes vásárlást elfogadtatni, mi több: megszerettetni a fogyasztókkal. Fáradozásaik azonban - részben legalábbis - feleslegesek, hiszen az e-kereskedelem a magyar gazdaság azon kevés területe közé tartozik, amelynek a jelek szerint...
@M interaktív magazin, 2013. május-június
5. évfolyam 3. szám
A marketing szakmába ma már bekerülni is viszonylag nehéz, a pályán valódi sikereket elérni pedig pláne. Az álláspiacról ezrével tűntek el az utóbbi pár évben a marketinges pozíciók a büdzsék csökkenése, a médiavállalatok gyengélkedése miatt. Jelen lapszámunkban azt igy...
Korábbi kiadványaink:
@M interaktív magazin, 2013. március-április
@M interaktív magazin, 2013. január-február
@M interaktív magazin, 2012. december
@M interaktív magazin, 2012. szeptember - október - november
@M interaktív magazin, 2012. május-június
@M interaktív magazin, 2012. március-április
@M interaktív magazin, 2012. január-február
@M interaktív magazin, 2011. november-december
@M interaktív magazin, 2011. szeptember-október
@M interaktív magazin, 2011. május-június
|
|
|
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?
 |
Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest
|
 |
Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest
|
 |
Körülbelül a 2022-es szinten marad
|
 |
Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest
|
 |
Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest
|
Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!
|