mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Pakots Zsolt
Pakots Zsolt
Advenio Zrt., HírTV Zrt., Lánchíd Rádió Kft.
vezérigazgató, gyártási igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Témakörök
| új témakör |

Témakörök száma: 152               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>
A fiatalok már nem különböztetnek meg analóg és digitális világot
létrehozta: konzekvensen, 2018-02-13  13:02
legfrissebb: konzekvensen, 2018-02-13  13:15
hozzászólások: 2

Apró szakmai következetlenséget találok a cikkben.
A cimben analóg és digitális világ összehasonlításáról van szó.
A cikkben viszont már valós és digitális világról beszélnek.

Nos a valós világgal szemben a virtuális világ áll. Az analóg és digitális kifejezés pedig a jelek terjedésének és/vagy tárolásának technikai módozatai.
A digitális jel bitekből,képletesen egyesekből és nullákból áll, míg az analóg jel, időbeni lefolyásában írja le egy áram vagy feszültségérték változását, és a jelátvitelben legtöbbször (modulált) hullám formájú.


A virtuális világot ez elterjedt techológia révén lehet digitális világnak nevezni, viszont a valós világot analóg világnak nevezni szakmai hiba.

Az hogy a fiatalok nem különböztetik meg a valós és digitális (virtuális) világot, egyenesen badarság, és igen nagy baj lenne.

Tizennégyéves unokám (sajnos néha ötéves unokám részvétele mellett) rakásra lődözi az ellenséget PS3 játékgépén és szerencsére mind a ketten nagyon jól tudják hogy ez az a cselekedet amit a digitális világban megtehetnek következmény és büntetés nélkül, de a valós világban nem!

A Facebook dróton rángatja a cégeket
létrehozta: helpcsoport, 2017-10-30  20:35
legfrissebb: helpcsoport, 2017-10-30  20:35
hozzászólások: 0

T. Cíkk író!
Legnagyobb tiszteletem mellett, engedje meg, hogy vitatkozzak Önnek. Az Ön által közölt cikk konklúziója ellen háborgok, a világgal Tudomásul vettem, hogy a negyedik világháború korát éljük. Tudomásul vettem, hogy az emberi kommunikáció leg trendibb módja a Facebook és csatolt körei. De engedtessék meg nekem, hogy a vállalkozások tevékenységének célját ne vegyék ki a KKV szektor vezetőinek kezéből, lelkéből. Egy vállalkozás legfőbb vágya és értelme, az értékesítés. Miért akarja mindenki ettől a sikerélménytől megfosztani a vállalkozásokat. Minden közösségi oldal és világhálón működő "marketing tevékenységet segítő" formáció, az add ide az árudat, én majd eladom. Ez az én szememben azt jelenti, hogy egyik oldalon a gyártó, kereskedő szolgáltató oldaláról, kiveszik a kezemből a siker élményét, marad a küszködés, a munka. A vevő oldaláról, a vegyél, vegyél, vegyél gerilla marketing ma a menő. Emlékszem még arra az időre, amikor a kereskedő a segédjét hónapokig tanította, hogy amikor bejön a vevő, akkor hogy álljon a pultnál, hogy ne legyen tolakodó, de a testbeszédjével is támassza alá, a miben segíthetek köszönés utáni megszólalását. Amely cégek ezt a kiber világot el akarják utasítani azoknak idáig semmi más lehetőség nem állt a rendelkezésére.Most 2017. november 07-én indul útjára egy mentő öv, azoknak a konzervatív és szívvel vállalkozó kisvállalkozásoknak akik velem ebben a kérdésben egyetértenek. Akik büszkék a munkájukra, szolgáltatásukra. Itt a Help Virtuális Bevásárló és Szabadidő Központ megfizethető bérleti díjakkal, havi 20.-€ ért. Köszönöm a figyelmet! .
TV JÓSDA
létrehozta: varosil1, 2017-08-21  09:00
legfrissebb: varosil1, 2017-08-21  09:00
hozzászólások: 0

Ennél a visszautasíthatatlan ajánlatnál csak az a felháborítóbb ami ,,TV jósdában" történik
Egy születési időpontból mondják meg a tutit az arany karkötőktől - nyakláncoktól mozgássérült okoslátó-jósok
A TELEKOM portfólió átalakításáról
létrehozta: znzolesz, 2017-04-03  11:42
legfrissebb: znzolesz, 2017-04-03  11:42
hozzászólások: 0

Burkolt áremelést hajtott végre a Telekom a portfóliója révén 100%-al. A régi kedvezményes csomagjait cinikus módon megszüntette a drasztikus áremelés elérése érdekében, szinte megtaposva régi ügyfeleit, miközben úgy tünteti fel, mintha mindez az ügyfelek érdekében történt volna. Ez a Telekom Digitális Jóléti csomagja! Akinek esze van, és lehetősége, igyekezzen megszabadulni a Telekom népnyúzó, aljas üzletpolitikájától.
Még több Mozireklám, még több Mozizó
létrehozta: GeBass, 2017-03-09  12:13
legfrissebb: GeBass, 2017-03-09  12:22
hozzászólások: 2

Elnézést, de itt valaki nagyon elírt valamit. A 100 millió darabos jegyeladás éves szinten lehetetlen Magyarországon. Az összes mozi (23 db) csinál úgy összességében 20 millió eladott jegyet. Egyrészt ilyen számokkal ne reklámozzuk a New Age-et, másrészt kicsit gondolkozzunk logikusan.
Köszönöm.
GeBass
Összefogta CSR-tevékenységét a Raiffeisen
létrehozta: k.anna, 2014-12-08  14:50
legfrissebb: k.anna, 2014-12-08  14:50
hozzászólások: 0

Minden bankkártyás fizetés után most 10Ft-ot fordít gyermekétkeztetésre. https://www.raiffeisen.hu/raiffeisen-csoport/sajtoszoba/tarsadalmi-szerepvallalas/kozosen-program
Big data és a jövő fogyasztója
létrehozta: greybp, 2014-10-16  07:07
legfrissebb: greybp, 2014-10-16  07:07
hozzászólások: 0

Lenne lehetőség megkapni ezt a prezentációt?
A Samsung lökést adott a Publicis-nek
létrehozta: greybp, 2014-10-13  06:17
legfrissebb: greybp, 2014-10-13  06:17
hozzászólások: 0

Grey mint Publicis tag??
A tiniket is körbevette a Facebook
létrehozta: DrLinkedin, 2014-06-24  17:57
legfrissebb: DrLinkedin, 2014-06-24  17:57
hozzászólások: 0

A Linkedin nemhasználatának aránya ijesztő, főleg annak tudatában, hogy a Linkedin alsó korhatára majd egy éve már 13 év.
Aki tudatosan építi magát, legyen sportoló, színész, mérnök vagy sales-es, az mind itt tudja magát, az "énmárkáját" felépíteni.
Ha meg valakinek ez egyedül nem megy, vannak szakemberek a piacon, akik tudnak ebben segíteni.
Jótékonykodik a Juventus Rádió
létrehozta: myonlineradiohu, 2014-05-25  20:28
legfrissebb: myonlineradiohu, 2014-05-25  20:34
hozzászólások: 1

Nagyon remek Budapesti rádió és remek kezdeményezés! Nap mint nap hallgatom online a myonlineradio.hu/juventus-radio oldalon! :)
Témakörök száma: 152               1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  >>>


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!