mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Az érzelmekre épített a Mercedes
2007-10-11 10:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az autógyártó hazai importőre, a DaimlerChrysler Automotive Hungária Kft. transzporter üzletága gyermekrajzpályázatot hirdetett a Mercedes-Benz Viano kampánya keretében.

A Viano a Mercedes legnagyobb, akár 8 személy szállítására alkalmas család autója. A "Varázslatos Viano" elnevezésű rajzpályázattal a márkához fűződő érzelmekre építve, a gyerekeken keresztül szólította meg a családokat. A kampány 2007. májusától 2007. szeptember végéig futott. A rajzpályázat ötlete és a kreatív megvalósítás a Gramy Reklámügynökség munkája.

A kommunikációs aktivitás alapját az adta, hogy az autóvásárlás során az anyagi lehetőségeken kívül meghatározó szerepet játszanak az érzelmek is. Az emocionális döntés fokozottan igaz a prémium szegmens márkáira. A Mercedes a gyermekrajzpályázatot azért hirdette meg, mert tapasztalataik szerint a gyerekek többnyire a prémium kategóriába tartozó autómárkákat sorolják kedvenceik, álomautóik közé.

"A Mercedes-Benz Viano-t többnyire üzleti célokra használják ügyfeleink. A Viano ugyanakkor ideális családi autó, ezért döntöttünk az emocionális, gyermekeket megszólító kampány mellett" - mondta Jókuti Gábor, a Mercedes-Benz transzporter üzletág értékesítési és marketing vezetője. Hozzátette, a pályázatra 320 remekmű érkezett. A fődíj egyébként egy Viano hétvégi használata volt.

A pályázatot a márka weboldalán hirdette meg a Mercedes, és kiállítottak egy Viano modellt a potenciális vevők által egyik leglátogatottabb budai rózsadombi bevásárlóközpontban is.

A gyerekek fokozott bevonása érdekében a Mercedes-Benz három helyszínen biztosított lehetőséget részükre a rajzolásra: a fővárosi Millenáris Parkon kívül két vidéki helyszínen, ahol Mercedes-Benz transzporter kereskedések működnek: Debrecenben a Tócóskerti Általános Iskola, Pécsett pedig a Vidámpark adott otthont helyszíni rajzok készítésére.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!