mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Online megjelenések az Invitel megújulás kampányában
2007-10-15 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kéthetes online kampány során a nagy látogatottságú site-okon és nem megszokott, különlegesebb hirdetési formákban találkozhattak az Invitel hirdetésével a felhasználók.

Szeptember 10-től egységesen Invitel márkanév alatt és megújult arculattal kerülnek piacra a HTTC csoport által felvásárolt Invitel, Hungarotel és PanTel telekommunikációs szolgáltatások. Az új brandhez tartozó offline kampányt online kommunikáció is támogatta. Az internetes kreatív, médiatervezési és -vásárlási feladatokat az Invitel online ügynöksége, a Neo Interactive látta el.

Az online kampány egyik különlegessége az egynapos iWiW kapu-kreatív megjelenés volt. Ennek során az offline-ban használt, arcokat megjelenítő kreatív úgy mutálódott, hogy minden felhasználónak lehetősége nyílt saját fényképet feltöltenie a hirdetésbe, és így az iWiW nyitóoldalára felkerülni. Így vált a "Lehet saját utad" kampányüzenet az online médiában személyessé.

Az új arculat több mint 6 milliószor jelent meg a kampány két hete alatt.


További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!