mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Dr. Illisz László
Dr. Illisz László
Heti Válasz
felelős szerkesztő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Online megjelenések az Invitel megújulás kampányában
2007-10-15 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A kéthetes online kampány során a nagy látogatottságú site-okon és nem megszokott, különlegesebb hirdetési formákban találkozhattak az Invitel hirdetésével a felhasználók.

Szeptember 10-től egységesen Invitel márkanév alatt és megújult arculattal kerülnek piacra a HTTC csoport által felvásárolt Invitel, Hungarotel és PanTel telekommunikációs szolgáltatások. Az új brandhez tartozó offline kampányt online kommunikáció is támogatta. Az internetes kreatív, médiatervezési és -vásárlási feladatokat az Invitel online ügynöksége, a Neo Interactive látta el.

Az online kampány egyik különlegessége az egynapos iWiW kapu-kreatív megjelenés volt. Ennek során az offline-ban használt, arcokat megjelenítő kreatív úgy mutálódott, hogy minden felhasználónak lehetősége nyílt saját fényképet feltöltenie a hirdetésbe, és így az iWiW nyitóoldalára felkerülni. Így vált a "Lehet saját utad" kampányüzenet az online médiában személyessé.

Az új arculat több mint 6 milliószor jelent meg a kampány két hete alatt.


További hírek:


Exkluzív break

Coverage (COV)

Béta együttható

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. november 20-21.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!