mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Védjegypert nyert az [origo]
2007-10-27 09:45 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A márkanév miatt az OrigoApro.hu 19 milliárd forintra perelte a céget.

Másodfokon tárgyalta a Fővárosi Ítélőtábla az OrigoApro.hu és az [origo] ügyét. Az OrigoApro.hu azért perelte be az [origo]-t, hogy eltiltassa az origóapró, az origóállás és az origóautó védjegyek használatától, valamint mintegy 19 milliárd forint kártérítést követeljen a vállalattól.

A Fővárosi Bíróság elsőfokú ítélete után a Fővárosi Ítélőtábla jogerős ítélete elutasította az OrigoApro.hu követeléseit. A döntésben szerepet játszott, hogy az [origo] saját, bejegyzett védjegyét használta, amelyet ráadásul az OrigoApro.hu-nál hamarabb regisztráltatott a Magyar Szabadalmi Hivatalnál.

Az [origo] közleménye szerint a pert indító vállalkozás a cégalapítást követően nem is lépett piacra tevékenységével, és az elsőfokú döntés megszületése óta a céghez tartozó portálokon 'fejlesztés alatt' felirat olvasható.

Az [origo] már korábban eljárást indított a OrigoApro.hu védjegyeinek eltörlésére, amelyet az ítélet ismeretében folytatni kíván.


További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!