mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
45 felett szépség-kampányol a Dove
2007-11-08 11:16 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az új program, amely a Pro-Age nevet viseli, nem csupán egy új termékcsoportot, hanem egy új szemléletet is hivatott képviselni.

A Dove 11 országban végzett kutatása szerint a 45 feletti nők úgy érzik, a társadalomban szemléletmód-váltásra van szükség a nőkkel és az idősödéssel kapcsolatban. Erre reagálva a cég Valódi Szépségért kampánysorozatának folytatásaként idén ősszel ezt a célcsoportot szeretné elérni.

Zelenák Katalin, a Dove marketingmenedzserének meglátása szerint a növekedő életkor, több szabadidő és nagyobb fokú társadalmi aktivitás miatt ez a korosztály valóban fiatalos és aktív életet él - épp ezért sem helyes az erőltetett fiatalságkultusz, és a 45 felettiek figyelmen kívül hagyása. A Dove ennek megfelelően egy új szemléletet és a hozzá tartozó termékcsaládot akarja meghonosítani: Anti-Age helyett Pro-Age.


A Pro-Age termékcsalád bevezetését támogató kampány első fázisában hagyományos BTL-eszközök kerülnek előtérbe. Ennek központi része egy interjú-és fotósorozat, mely főként negyven feletti híres, elismert személyekkel készül, akiknek véleménye mérvadó, és akik pozitív értékeket képviselhetnek. A második fázisban ezt egy intenzívebb ATL média-kampány követi.


További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!