mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Fehérneműk és sportszerek alá fest zenét a Mood
2008-01-23 09:28 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Új megbízókkal bővült az ügynökség ügyfélköre: a fehérneműket árusító Triumph és a sportszereket forgalmazó Adidas márkaboltok is megbízást adtak a Moodnak.

Az Adidas és az ügynökség több hónapos tárgyalások után Németországban megállapodást írt alá, melynek értelmében a Mood Media szolgáltatja a zenét az európai Adidas boltokban. Az érzékszervi marketinggel foglalkozó cég nem csupán a zene szolgáltatására kapott megbízást a sportszergyártótól, hanem az audiotechnikai eszközök beszerzésére és telepítésére is.

A 18 magyarországi márkaüzlettel rendelkező Triumph szintén megállapodást kötött a céggel. A zenei paletta összeállítása során a fehérneműkkel kereskedő bolthálózatában fontos szempont volt a márka prémium jellegének hangsúlyozása és az, hogy a fiatalabb és idősebb női célcsoport igényeit is kiszolgálják. A zenei stílusokat is ehhez mérten választották meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!