mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gulyás János kutatócégnél folytatja
2008-02-13 11:57 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Young & Rubicam Brands Budapest korábbi vezérigazgatója Levendel Ádám és Sterk Péter mellett lesz vezető a Szonda Ipsosnál.

Az Ipsos SA Boardja 2011. december 31-ig meghosszabbította a Szonda Ipsos alapító vezetőinek, Levendel Ádámnak és Sterk Péternek a szerződését, és egyúttal új taggal, háromfősre bővítette a cég felső menedzsmentjét. Gulyás János március 1-jétől csatlakozik a kutatócéghez.

A 37 éves szakember az elmúlt öt évben a Young & Rubicam Brands Budapest vezérigazgatójaként dolgozott. Ezt megelőzően a Publicis Worldwide párizsi irodájában nemzetközi márkaigazgatóként felelt a Publicis által kezelt Nestlé víz- és étel márkákért a világ több mint negyven országában. 15 éves eddigi karrierje során dolgozott még az online szektorban (Kirowski), illetve más hazai kommunikációs ügynökségeknél (Publicis, Well).

A cég vezetőjeként Gulyás János egyik fő feladata az lesz, hogy még szervesebben integrálja a Szonda Ipsost a nemzetközi hálózat vérkeringésébe. A szervezet a globális szinergiák és a know-how transzfer által nyújtott lehetőségek jobb kihasználására törekszik, mind a nemzetközi ismeretek hazai felhasználásával, mind az itt felhalmozott tudás exportjával.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!