mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Díjat alapított a Sanoma
2008-02-14 09:56 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A Szupernóva Díjjal az internetes fejlesztői teljesítményeket kívánja elismerni a Sanoma Budapest.

Az összesen egymillió forint értékű díjat tehetséges, feltörekvő online vállalkozások vagy internetes fejlesztéseket készítő magánszemélyek kaphatják. A Sanoma azért alapította a díjat, mert az egészséges piac fenntartása érdekében fontosnak tartja, hogy a nagy szereplők segítsék a tehetséges, de még megerősödés előtt álló újoncokat.

"Az egész iparág közös érdeke, hogy a felhasználók ismerjék és a lehető legtöbb dologra szívesen használják az internetet. Ehhez pedig elengedhetetlenek az új ötletek" - mondta Szávuly Krisztián lapigazgató.

A Szupernóva Díjat március 4-én adják majd át a harmadik Web 2.0 Symposiumon. A zsűrit Dobó Mátyás (Doransky.hu blog), Kaszás Miklós (Dream Interactive), Miskolczy Csaba (Blogter), Novák Péter (Kirowski), Soós Gergely (Neo Interactive), Szigeti Péter (Kreatív), Záprel Zsolt (McCann Erickson) és Szabados Balázs (FigyelőNet) alkotják. Ők állítják össze a jelöltek névsorát, de a díjra bárki nevezhet, akár saját honlapját, akár egy általa felfedezett weboldalt ajánlana a zsűri figyelmébe.

Az újonnan indult oldalak elbírálási szempontjai között szerepel az eredeti ötlet, a dinamikus növekedés és az életképes kereskedelmi modell felvázolása. A zsűri vizsgálja a tartalom, a megjelenítés és a műszaki kivitelezés minőségét is.


További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!