mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új elnököt választott a Marketing Szövetség
2008-05-22 13:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Tisztújító közgyűlést tartott a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ), amely célul tűzte ki a hangsúlyosabb megjelenést és a partneri kapcsolatok vitalizálását is.

A tisztújító közgyűlésen Kozák Ákost, a GfK Hungária ügyvezető igazgatóját választották meg az MMSZ új elnökének, az új alelnök pedig Simon András, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója lett.

Emellett megválasztották az elnökkel és alelnökkel együtt tizenöt tagú elnökséget is, melynek tagjai: Bohnné Keleti Katalin (főtitkár), Deli-Gray Zsuzsa, Durugy András, Fehér István, Fixler László, Gábor Éva, Horváth Andrea, Iglódi-Csató Judit, Marosi-Marczell Viktória, Piskóti István, Tonk Emil, Totth Gedeon és Varga István.

Horváth Krisztina, az eddigi elnök, s egyben a Raiffeisen Bank vezérigazgató-helyettese bővülő munkahelyi elfoglaltsága miatt nem jelöltette magát. Egyéb pontokon is változott az elnökség; nincs a tagok között például Kőszegi András, aki az elnökség egyik legaktívabban kommunikáló tagja volt, illetve visszatért Piskóti István, és új tag Durugy András, Fehér István és Marosi-Marczell Viktória is. Az MMSZ elnökségében továbbra is erős az oktatók jelenléte a gyakorlati szakemberek mellett.

Új elnökként Kozák Ákos hangsúlyozta: törekszik majd a Szövetségben a kkv szektor és a nagyvállalatok egyensúlyára, de kiemelte a marketing lobbi, a képzés, és az aktív kommunikáció szerepét is, hiszen a szakmai szövetségek, egyesületek piacán is verseny van, és ebben a zajban az eddiginél hangsúlyosabban kíván megjelenni az MMSZ. Emellett élő és egyenrangú partnerségre törekszik a jelentős, fajsúlyos szakmai szövetségekkel, szervezetekkel. Hozzátette, fontosnak tartja, hogy a marketinget tényeken alapuló, eredményeiben és ráfordításában mérhető diszciplínaként értelmezzük.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!