mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Fókuszál a Ringier menedzsment
2008-07-23 10:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Magyarország nagyobb figyelmet kap, miután az eddig Szerbiáért is felelő ügyvezető mostantól csak a hazai piacra koncentrál.

2008. július 22-ével Jelena Drakulić - Petrović (30) veszi át a Ringier Szerbia ügyvezető igazgatói posztját Mihók Attilától, aki 2004 óta töltötte be a posztot. 2007 novemberétől Mihók Attila a szerb és a magyar Ringier vezetéséért is egyaránt felelős volt, július 22-től azonban teljes mértékben a magyar vezetésre koncentrál.

"Amellett, hogy emberpróbáló feladat volt az elmúlt időszak ingázása a két ország és az ügyvezetői feladatok között, a változásra azért is szükség volt, mert a magyarországi Ringier komoly fejlesztések előtt áll, amihez nélkülözhetetlen az ügyvezető teljes koncentrációja és jelenléte." - mondta Mihók Attila, a Ringier Magyarország ügyvezető igazgatója.

Jelena Drakulić - Petrović 2004 áprilisa óta dolgozik a Ringier Szerbiánál, 2008 áprilisától ügyvezető igazgató-helyettesként. Drakulić a Blic brand menedzserként kezdte meg a munkáját a cégnél, majd 2006-tól lapigazgatóként dolgozott.

A Ringier 2004 óta van jelen Szerbiában, ahol a legnagyobb példányszámban eladott napilap, a Blic mellett a piacvezető női hetilap, a Blic Zena (2004), a szórakoztató Blic Puls (2005), az első ingyenes napilap, a 24 sata (2006) és a bulvár Alo! (2007) kiadója. Ez alatt az időszak alatt a Ringier Szerbia felvásárolta az APM Nyomdát, valamint az APM Transpress terjesztőcéget. A Ringier Szerbia emellett Bosznia-Hercegovinában is leányvállalatot nyitott, ahol megjelenteti a Blic lokális változatát.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!