Fókuszál a Ringier menedzsment
2008-07-23 10:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Magyarország nagyobb figyelmet kap, miután az eddig Szerbiáért is felelő ügyvezető mostantól csak a hazai piacra koncentrál.
2008. július 22-ével Jelena Drakulić - Petrović (30) veszi át a Ringier Szerbia ügyvezető igazgatói posztját Mihók Attilától, aki 2004 óta töltötte be a posztot. 2007 novemberétől Mihók Attila a szerb és a magyar Ringier vezetéséért is egyaránt felelős volt, július 22-től azonban teljes mértékben a magyar vezetésre koncentrál.
"Amellett, hogy emberpróbáló feladat volt az elmúlt időszak ingázása a két ország és az ügyvezetői feladatok között, a változásra azért is szükség volt, mert a magyarországi Ringier komoly fejlesztések előtt áll, amihez nélkülözhetetlen az ügyvezető teljes koncentrációja és jelenléte." - mondta Mihók Attila, a Ringier Magyarország ügyvezető igazgatója.
Jelena Drakulić - Petrović 2004 áprilisa óta dolgozik a Ringier Szerbiánál, 2008 áprilisától ügyvezető igazgató-helyettesként. Drakulić a Blic brand menedzserként kezdte meg a munkáját a cégnél, majd 2006-tól lapigazgatóként dolgozott.
A Ringier 2004 óta van jelen Szerbiában, ahol a legnagyobb példányszámban eladott napilap, a Blic mellett a piacvezető női hetilap, a Blic Zena (2004), a szórakoztató Blic Puls (2005), az első ingyenes napilap, a 24 sata (2006) és a bulvár Alo! (2007) kiadója. Ez alatt az időszak alatt a Ringier Szerbia felvásárolta az APM Nyomdát, valamint az APM Transpress terjesztőcéget. A Ringier Szerbia emellett Bosznia-Hercegovinában is leányvállalatot nyitott, ahol megjelenteti a Blic lokális változatát.