mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Vaszily Miklós
Vaszily Miklós
ECHO
vezérigazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
HD minőségű olimpia lesz a köztévén
2008-07-25 09:41 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A közszolgálati médium minden csatornáján élőben közvetíti az augusztus 8-ától 24-éig tartó nyári olimpiai játékokat.

A 44 helyszínen zajló pekingi világeseményről napi 15 órányi műsort sugároz a Magyar Televízió. Az olimpiai közvetítések történetében először az MTV mindkét csatornáján élőben követhető majd a sportesemény, amelynek helyszínén 51 tagú stáb dolgozik majd a közszolgálati tévétől.

A plusz 6 órás időeltolódás miatt, a közvetítés mindennap hajnali háromnegyed háromtól délután fél hatig tart az m1-en, amelyet minden este nyolctól tízig napi összefoglaló műsor követ. Az m2 a Nap-kelte hajnali hattól nyolcig tartó műsorát követően, koradélutánig az m1-gyel párhuzamos, majd este 8-ig saját olimpiai műsort sugároz.

A "harmadik" csatorna, a Magyar Televízió internetes sportportálja, a www.telesport.hu túl azon, hogy élőben közvetít, Video On Demand, azaz igény szerint nézhető szolgáltatást is biztosít, utólag is megnézhetővé téve a versenyszámokról készült felvételeket.

Az MTV - egyben a magyar olimpiai csapat arany fokozatú támogatója - minden esetben élőben közvetíti a hazánkat képviselő sportolók szereplését. Amennyiben két magyar vonatkozású viadal időben egybeesik, akkor a két csatorna adása különválik, ha több magyar esemény "csúszik össze", akkor a legkevésbé éremesélyes esemény később látható majd.

A köztévé mindkét csatornán a műsoridő nagy részében HD technológiával közvetíti az olimpiát - így azok, akiknek már van ilyen készüléke, jobb képminőségben láthatják a versenyeket.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Break

Reception Share (RSH%)

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!