mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Gyakorlatorientált piackutatási képzés indul
2008-08-19 17:25 [Marketinginfo.hu]

A Modern Üzleti Tudományok Főiskoláján októberben induló képzésben a módszertan mellett fontos szerepet kapnak a statisztikai programok is.

A piackutatás oktatásában jellemzően hangsúlyos elméleti oldal ellensúlyozásával gyakorlatorientált képzést vezet be idén ősztől a Modern Üzleti Tudományok Főiskolája (MÜTF). A kurzust egyaránt ajánlják azok számára, akik érdeklődnek a piackutatás iránt, piackutatók szeretnének lenni, vagy már jelenleg is a piackutatás területén dolgoznak. A képzés keretében a résztvevők a szakma gyakorlott szakembereitől tanulhatják meg az ügyfélproblémák megértését, a kutatási módszerek alkalmazását, az ajánlat és kérdőívírás módszerét, továbbá a gyakorlatban használt elemzési módszereket, prezentációs technikákat és trükköket.

A Piackutatók Magyarországi Szövetségének (PMSZ) támogatásával megvalósuló program elindítását elsődlegesen az motiválta, hogy a felsőoktatási intézmények szociológia vagy közgazdász képzéseiről kikerülő hallgatók gyakran nem rendelkeznek megfelelő gyakorlati tudással a piackutatás terén. A főiskolák, egyetemek elméletorientált oktatási módja nem mindig felel meg a munkáltatók elvárásainak. Az újonnan induló képzés minőségi garanciája a piackutatókat tömörítő szervezet ajánlása mellett, a szakma neves és komoly tapasztalattal rendelkező képviselőit felvonultató oktatógárda, akik gyakorló piackutatóként az ügyféloldalról és piackutató cégektől érkezve tanítják a képzésben résztvevőket.

Az SPSS, a világ vezető adatelemző- és statisztikai szoftverszállító cége szakmai támogatásával a résztvevők megtanulják a piackutatásban nap mint nap alkalmazott SPSS statisztikai programcsomag használatát és az alapvető statisztikai elemzési módszereket. A képzésen résztvevő és jól teljesítő pályakezdők gyakorlati helyet, illetve állásajánlatot kapnak.

A képzés nem csak a frissen végzettek számára nyújt előnyöket. A szervezők megoldással kívánnak szolgálni azoknak a cégeknek és vezetőiknek is, akik saját kutatási részleget működtetnek vállalatuknál. Számukra a munkatársak képzése és a komplex kutatási technikák elsajátítása az alapvető előny, amit a Piackutatás gyakorlata elnevezésű posztgraduális képzés nyújt.


További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!