mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Balogh Erika
Balogh Erika
Insomnia Reklámügynökség
stratégiai tervező


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Racionalizál a gazdasági válság nyomán a TV2
2008-11-12 09:41 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az elbocsátások mellett a hírigazgatóság átszervezéséről és a csatorna őszi teljesítményéről is beszélt Várdy Zoltán.

A TV2 csoportot is tömörítő ProSiebenSat.1 csoport amerikai tulajdonosát az itthoninál jobban érzékelhető módon érinti a gazdasági válság. A világ elsőszámú médiapiacán a legnagyobb szereplők is megszorításokra és elbocsátásokra kényszerülnek. A válság azonban ide is begyűrűzik, ami változásokat hoz a magyar szervezetben - mondta el Várdy Zoltán, a TV2 vezérigazgatója.

Ennek nyomán a TV2 cégcsoport 35 fős elbocsátást határozott el. A létszámleépítés elsősorban a tartalom előállítással foglalkozó munkatársakat érinti, így a csatorna mellett a műsorokat gyártó Interaktívtól is küldenek el embereket.

Várdy Zoltán ugyanakkor hangsúlyozta: a TV2 gazdaságilag stabil évet tudhat maga mögött, ám a körülmények változását nem hagyhatják válasz nélkül. A további leépítések lehetőségével kapcsolatban azt mondta: egy-két hónap múlva már biztosabb választ lehet adni, mikor már körvonalazódik, hogy a válság milyen mértékben érinti Magyarországot, illetve ha már a jövő évi megállapodások nagy része megszületik, hiszen a hirdetők többsége ugyancsak multinacionális cég, amelyek anyavállalatai nyugat-európában már szembesültek a válság következményeivel.

Másfelől - Pánczél Andrea hírigazgató októberi távozása nyomán - megszűnik az önálló hírigazgatóság. A grafika és egyéb kiszolgáló funkciók kikerülnek alóla, s az osztály tisztán hírszerkesztőségként működik tovább, a műsorigazgatóság alá tagozódva. A szerkesztőséget továbbra is Bárdos András vezeti. Arra a kérdésre, hogy a lépés nem hat-e negatívan az erős Tények brandre, a vezérigazgató azt válaszolta, hogy a változás nem lesz érezhető a nézők irányában, hacsak nem pozitívan.

Míg a következő hónapok számos bizonytalansági faktort hordoznak magukban, azt már látni lehet, hogy az ősz hogyan alakult. Várdy Zoltán tartja a tavaly megfogalmazott célt, miszerint 2010 végére piacvezetők szeretnének lenni. Az ősszel kapcsolatban elégedett, bár tény, hogy a szeptemberi - a főműsoridős nézettségi ollót 2007 közepe óta a legkisebbre záró - szereplés után októberben a Celeb vagyok, ments ki innen! révén ismét el tudott húzni a rivális.

Az őszi teljesítmény kapcsán kiemelte, egyelőre nem az RTL legyőzése volt a cél, hanem a saját teljesítmény javítása, ami megvalósult, ám azt is elismeri, hogy a hét új műsor elindítása a csatorna újrapozícionálása mellett túlságosan szétaprózta a TV2 erőit. A jövő évben ezért nem annyira az új programokra, hanem a bevált, jó nézettséggel futó műsorok - Hal a tortán, Megasztár, Joshi Barat - fejlesztésére, megfelelő gondozására fókuszálnak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Elérés (Reach)

Break

Exkluzív break

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!