Netes szakmai szervezet alakult Magyarországon
2008-11-19 09:33 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
A Magyar Reklámszövetség részeként megalakult az IAB Magyarország.
Az Interactive Advertising Bureau Europe (IAB Europe) 19. tagjaként megalakult az IAB Magyarország. A szakmai szervezet célkitűzése, hogy segítse az interaktív, digitális média és marketing növekedését.
"Az IAB Magyarország megalakulása fontos lépés és biztosítja, hogy képviselni tudjuk a gyorsan fejlődő Közép-Kelet Európai országok hirdetőinek és online marketing szakembereinek az érdekeit. Célunk, hogy digitális nagykövetségeket alapítsunk minden európai országban. További országok követik Magyarországot a régióban, biztosítva, hogy a teljes térséget lefedjük 2009 végéig" - mondta el Alain Heureux, az IAB Europe elnöke és ügyvezetője.
Az IAB Magyarország a Magyar Reklámszövetség részeként működik, és azt 46 piaci szereplő alapította: AB&C Media Sales, Adaptive Media, Adverticum, Arcus Interactive Group, AV Kreatív, Axel Springer, BIN Direkt, Blogter, Café Interactive, Carnation, CIB Bank, Denuo, Est Média Group, EURO RSCG Digital, Evomedia, Expressz, Gemius, GfK, Google, Habostorta, Hazipatika, HWSW, Initiative Media, kirowski, Közép Európai Média és Kiadó, RTL Klub, Magyar Telekom, Magyar Televízió, MC MediaCompany, MEC Interaction, Medián, Microsoft, MindShare, MOL, NRC, onlinemarketing.hu, Optimusz, origo, Port.hu, Ringier, Sanoma, Stop.hu, Szonda Ipsos, Theam Communication, TV2, Vodafone.
Az alakuló taggyűlésen megválasztott vezetőség:
Elnök: Novák Péter (kirowski) Elnökségi tagok: Grégász Zsolt (Arcus) Gulyás János (Szonda Ipsos) Komáromi Csilla (origo) Kürti istván (Sanoma) Peresztegi Zoltán (Google) Somogyi Endre (Adverticum) Szabó Erik (Carnation) Ziegler Gábor (Index)
Kapcsolódó cikkek:
További hírek:
|