mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új munkatársak a Népszabadságnál
2009-03-09 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Régi-új munkatárs került a kiadó marketingigazgatói posztjára.

A Népszabadság Zrt. év végén megüresedett marketingigazgatói posztját 2009. március 1-jétől Holovács Annamária tölti be. A szakember a Ringier európai igazgatóságán kezdte a pályafutását. Ott több magyarországi vonatkozású projektben, például a Magyar Hírlap és a Népszabadság megvásárlásának előkészítésében is részt vett. Ezt követően a magyarországi leány marketingkutatási és értékesítéstámogatási igazgatója lett.

A kiadóhoz a Sanoma kiadásában megjelenő National Geographic lapmenedzseri pozíciójába tett rövid kitérőt követően tért vissza. 2003-tól két éven át a Magyar Hírlap és a magazin divízió marketingigazgatói feladatait látta el. Az elmúlt másfél évben külső tanácsadóként már részt vett a kiadónál folyó munkában, így a Népszabadság Online megújulási folyamatának koordinálásban, illetve a cégnél zajló stratégiai tervezésben is.

További, a Népszabadságot érintő hír, hogy színes mellékleteinek, kiadványainak szerkesztését, elkészültének irányítását február közepétől Kuczogi Szilvia látja el szerkesztőségi projekt igazgatói minőségben. A szakember a Reform magazin kulturális rovatvezetőjeként kezdte karrierjét, majd három éven át a Joy magazin főszerkesztői pozícióját töltötte be. Az elmúlt nyolc évben a PAX Televízió programigazgatója, majd igazgatósági tagja volt.

A korábbi években Kuczogi Szilvia külső munkatársként már látott el hasonló feladatokat a Népszabadságnál. Többek között a főlapba behúzott a Lakástrend, az Office és az Igen című magazinokat készítette a kiadó számára.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!