Új munkatársak a Népszabadságnál
2009-03-09 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Régi-új munkatárs került a kiadó marketingigazgatói posztjára.
A Népszabadság Zrt. év végén
megüresedett marketingigazgatói posztját 2009. március 1-jétől Holovács Annamária tölti be. A szakember a Ringier európai igazgatóságán kezdte a pályafutását. Ott több magyarországi vonatkozású projektben, például a Magyar Hírlap és a Népszabadság megvásárlásának előkészítésében is részt vett. Ezt követően a magyarországi leány marketingkutatási és értékesítéstámogatási igazgatója lett.
A kiadóhoz a Sanoma kiadásában megjelenő National Geographic lapmenedzseri pozíciójába tett rövid kitérőt követően tért vissza. 2003-tól két éven át a Magyar Hírlap és a magazin divízió marketingigazgatói feladatait látta el. Az elmúlt másfél évben külső tanácsadóként már részt vett a kiadónál folyó munkában, így a Népszabadság Online megújulási folyamatának koordinálásban, illetve a cégnél zajló stratégiai tervezésben is.
További, a Népszabadságot érintő hír, hogy színes mellékleteinek, kiadványainak szerkesztését, elkészültének irányítását február közepétől Kuczogi Szilvia látja el szerkesztőségi projekt igazgatói minőségben. A szakember a Reform magazin kulturális rovatvezetőjeként kezdte karrierjét, majd három éven át a Joy magazin főszerkesztői pozícióját töltötte be. Az elmúlt nyolc évben a PAX Televízió programigazgatója, majd igazgatósági tagja volt.
A korábbi években Kuczogi Szilvia külső munkatársként már látott el hasonló feladatokat a Népszabadságnál. Többek között a főlapba behúzott a Lakástrend, az Office és az Igen című magazinokat készítette a kiadó számára.