mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Tíz éve a Slágeren a Bumeráng
2009-03-30 10:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

15 éve indult útjára a Boros-Bockor páros reggeli show-ja, amely 1999. áprilisa óta hallható a Slágeren.

10 éve hallható a Sláger Rádió műsorán a Bumeráng. A Bochkor Gábor és Boros Lajos alkotta műsorvezető páros 1999. április 5-én idétlenkedett először a rádió reggeli műsorsávjában.

A Sláger közlése szerint a 2009. januári adatok alapján naponta több mint 1,3 millió hallgató választotta a Bochkor-Boros párost reggelente, míg a következő leghallgatottabb rádiós műsor, ennek kb. a 60 százalékát tudta hozni.



A műsor születésnapi Mosolyturnéja 2009. március 30-án indul útjára. Az egy hétig tartó show minden nap más városból jelentkezik. A hangulathoz formabontó feladatok és hallgató nyeremények is hozzájárulnak. A Sláger együttműködő partnerei a Kit-kat és a Mitsubishi.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!