mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Maczelka Márk
Maczelka Márk
SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft.
kommunikációs vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ingyenes képzést indít a Google
2009-04-14 09:43 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Internetes szemináriumokat szervez a keresőóriás kezdők és haladók számára.

Ingyenes, webanalitikával foglalkozó online szeminárium-sorozatot indít a Google, amely mind a kezdő, mind a haladó marketingeseket megcélozza. Az előadásokhoz bárhonnét hozzá lehet majd férni. A Google azért döntött a szemináriumok mellett, mert úgy gondolja, a magyar internetes piac is a megfelelő szintre jutott már, és a nemzetközi trendeket követi azzal, hogy - mint az MRSZ tavalyi számaiból kiderül - az online piac immár 10 százalékkal részesedik a költésekből.

Április 16-án egy bevezető előadást hallgathatnak meg az érdeklődők, míg a június 4-i képzés már a gyakorlottabbaknak szól. Az első alkalommal a webanalitika alapjai kerülnek terítékre, míg a nyár elején a weboldalon történt vásárlások, megrendelések, regisztrációk mérésével és az ebből következő optimalizációs tevékenységekkel ismertetik meg a hallgatókat. Az előadásokra az interneten lehet jelentkezni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!