mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Soós Gergely
Soós Gergely
neo
alapító-ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
A keresőmarketing és a márkaépítés kapcsolatát kutatják
2009-06-24 12:50 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A WPP és a Microsoft Advertising ősszel mutatja be a kutatás eredményeit.

Közös kutatási projektet indított a WPP ügynökségi holding és a Microsoft Advertising, melynek célja, hogy megismerjék, milyen kapcsolat áll fenn a keresőmarketing és a márkaépítés között. A WPP ügynökségek közül elsősorban a Wunderman, a BrandAsset Consulting és a ZAAZ pörög a projekten.

"Manapság a hirdetők milliárdokat költenek keresőmarketingre, elsősorban azonban direkt válaszok generálása érdekében. Ezért úgy gondoljuk, hogy itt az idő annak a megértésére is, hogy miként, és a hagyományos médiáhhoz képest milyen eltérésekkel építi a keresőmarketing a márkákat" - mondta el a projekt kapcsán David Sable, a Wunderman operatív igazgatója.

"A Bing elindítása nyomán itt az idő, hogy újragondoljuk azokat a berögzült fogalmakat, amelyek a keresőket, a keresési viselkedést és a keresőmarketinget illetik. Fontos azt is megvizsgálni, hogy miként segíti a márkaismertség növelését a keresőmarketing és a display megjelenések közötti kapcsolat" - tette hozzá Scott Howe, a Microsoft hirdetési megoldásokért felelős alelnöke.

A kutatás elsősorban a márkaismertség és a keresőmarketing hatékonysága közötti kapcsolatot, a keresőmotorok fogyasztói viselkedésre gyakorolt hatását, a közösségi marketing márkakeresésre gyakorolt hatását, illetve a fizetett keresőmegjelenés és a márkák fejlesztése közötti kapcsolatot vizsgálja.

A kutatásról a WPP ügynökségei összefoglalót készítenek, amelyben az új eredmények mellett a keresőmarketing jövőjére vonatkozó következtetések is szerepelnek majd. A tanulmányt a tervek szerint idén szeptember végén, a New York-i reklámhéten mutatják majd be.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!