mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
NetMiniszterelnök kerestetik
2009-11-05 11:35 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Online kampányjátékot indított a Média Hungária és a Heti Válasz Online.

Online játékot hirdetett a Média Hungária és a Heti Válasz Online 18-22 éves fiatalok számára, amennyiben kedvet éreznek a magyar Netország irányításához.

A játék alapgondolatát az adja, hogy ma 4,2 millió magyar netezik, ami egyben azt is jelenti, hogy 3,5 millió választóképes polgárnak már nem új a világháló. Kb. ennyien szavaznak egy általános választáson is, tehát a "Netország" - legalábbis számszerűen - összemérhető a valódival.

A játék célja, hogy aktivizálja a közösségépítésre nyitottabb fiatalokat, és biztosítsa a legjobb ötletek publicitását a nagyközönség, a magyar információs társadalom és szakmai döntéshozók felé. Emellett szeretné bemutatni a a netben rejlő kampányerőt is.

2009. december 21-ig lehet jelentkezni NetMiniszterelnöknek. Az írásos programot a következő témákban lehet benyújtani:
*Milyen Magyarországot képzelsz el napjaink realitásából kiindulva?
*Hogyan állítanád ennek az országnak a szolgálatába az Internetet?
*Mi az álláspontod az internet szabadság és -szabályozás kérdéseiben?
*Miként javítanál a hazai információs társadalom egy területén, vagy összeségében?

A pályázatokat médiaszakemberekből álló zsűri bírálja el, ők választják ki a tíz legalkalmasabb jelöltet. A nyertes végül az lesz, aki a programjával a legtöbb voksot gyűjti be. A nyertes a pénzjutalmon túl előadást tarthat a jövő évi Internet Hungary-n és Média Hungary-n, illetve publikálhat a Heti Válaszban is.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!