mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Webes megújulás a Heti Válasznál
2009-12-15 09:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A hírportálon túl a kiadó különböző üzletágainak megjelenése is változott.

2009. december 1-jén új formában jelentkezett a Heti Válasz portálja. A frissítés új koncepció mentén valósult meg, és a site önálló szerkesztőséget kapott. A megújítás célja az volt, hogy nőjön a kiadó aggregált, offline-online elérése. A Medián Webaudit adatai szerint a megújult portál az első héten átlagosan 73.866 látogatót vonzott. A kiadó közlése szerint a havi aggregált olvasótábor jelenleg 307 ezer főre tehető.

A megjelenésen túl változott a tartalom is; ezek egyik fő irányaként bővült az online közösségi terek felé a megosztó csatornák köre. A site az alapján is közöl cikk toplistát, hogy az egyes megosztó csatornákon (iWiW, Facebook, Twitter, e-mail) melyik anyag a legnépszerűbb. A cikkekhez hozzá lehet szólni, emellett megújult a fórum. December végétől elindulnak a szerkesztőség saját blogjai, ugyanakkor a hírportálon hangsúlyosan megjelenik a print hetilap is.



A híroldalakon túl a kiadó üzletágaihoz - konfertenciák, újságíró-iskola, kiadványok - kapcsolódó megjelenés is változik. Szintén megújul a közeljövőben a Heti Válasz angol nyelvű weboldala, amely hírlevél szolgáltatást is indított.

A fejlesztéshez a Heti Válasz Kiadó meghívásos tenderen választott partnert: a megbízást a Netrix Kft. nyerte el. A hírportált annak saját fejlesztésű terméke, a Netrix Portal Engine médiaportál-szoftver szolgálja ki. A megújulást közel féléves stratégiai előkészítés előzte meg; ebben Dunder Krisztián külsős online tanácsadó segítette a kiadót a tartalmi fókuszok, site architektúra, integrált funkciók, célcsoport-meghatározás folyamatában. A megújulást 2010 januárjától kampány támogatja.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!