mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Mandalina Rita
Madalina Rita
Flow PR
újmédia stratéga, vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új ismeretterjesztő csatorna a T-Home kínálatában
2010-08-16 09:32 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

350 ezer új háztartásba jut így el a Da Vinci Learning.

2010 augusztusától vált elérhetővé a T-Home kínálatában a Da Vinci Learning. A tudományos-szórakoztató csatorna terjesztéséről nemrégiben állapodott meg a Magyar Telekom és a berlini székhelyű Da Vinci Media.

Az együttműködés nyomán 350 ezer új háztartásban válik elérhetővé a csatorna. Ez azt jelenti, hogy az analóg kábeltelevíziós platform kivételével minden egyéb platformon (digitális kábel, műhold, IPTV) bekerül a T-Home kínálatába.

A Da Vinci Learning napi 24 órában sugározza műsorát. A felnőttek mellett a kamaszokat és a gyerekeket is megcélozza. A készítők célja, hogy a nézők könnyed módon tanulhassanak, tévézés közben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!