mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Berényi Konrád
Berényi Konrád
Onlinemarketing.hu Kft.
vezető tanácsadó


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kimozdítana komfortzónánkból a Reklámkonferencia
2010-08-17 09:21 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A szokott időpontban, de új helyszínen kerül sor a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) rendezvényére.

Emoráció 2010 címmel 2010. szeptember 28-29-én kerül sor a 18. Országos Reklámkonferenciára. Az időpont a szokott, a helyszín azonban most nem Eger, hanem a szomszédos Egerszalók lesz.

"Sok olyan ember dolgozik ebben a szakmában, akiknek a gondolkodása szükségképpen más. Más oldalról közelítik meg ugyanazt a célt. Egyesek racionálisan, mások emocionálisan. Remélem, hogy az egymás iránti kíváncsiságból és a tudásvágyból fakadóan az 'emoráció' szóösszerántás, amelyre a magyar nyelv lehetőséget ad, kellőképpen érzékelteti a szándékot" - mondta Gosztonyi Csaba, az MRSZ ügyvezetésének tagja, a Reklámkonferencia szakmai igazgatója.

"Szeretném megvizsgálni, hogy mi történik, amikor kimozdulunk a komfortzónánkból. Amikor fogékonnyá tesszük magunkat arra, hogy a szűk szakmai körünkön kívüli gondolkodókat bevonjuk a párbeszédeinkbe, amikor elfogadjuk, hogy egyre inkább a struktúrán kívülről érkeznek a valódi válaszok. Emiatt hallgatunk meg például egy szerzetest, egy középiskolai tanárt vagy a nemzetközi téren legismertebb magyar márka szülőatyját" - tette hozzá a programok kapcsán.

A rendezvény arculatáért, kommunikációjáért és kivitelezéséért az eddigi évekhez hasonlóan a HD Group felel, a Reklámkonferencia site-ját és a közösségi médiamegjelenéseket pedig a Kirowski gondozza.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!