mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kis Gergely
Kis Gergely
eNET/ Budapesti Corvinus Egyetem
ügyvezető igazgató / tanársegéd


Betöltés...


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kampányol a HTC
2010-10-28 12:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az európai, a közel-keleti és az afrikai piacokon fut az okostelefon gyártó új kampánya.

Új szlogen váltja fel a HTC kommunikációjában az eddigi "You"-t. Az EMEA régióban futó kampány már a "Here's an Idea" ("Egy ötlet") fősorra épít. A kommunikáció októberben indult, és a gyártó okostelefon kínálatának bővülését hivatott a fogyasztók felé bemutatni.

"A HTC legtöbb innovációját az inspirálja, hogy az emberek hogyan kommunikálnak a telefonjukkal. Ezek az egyszerű, de mégis különleges apróságok - mint például a Polite Ringer, amivel automatikus lehalkul a telefon csengése, ha képernyővel lefelé fordítjuk - segítik a felhasználókat és teszi egyedivé a készülék és a felhasználó kapcsolatát" - magyarázza Vladimir Malugin, az EMEA régió marketing igazgatója.

Ennek megfelelően a kampány a HTC Sense jellemzőin keresztül az egyedi felhasználói élményt helyezi előtérbe. Ilyen a távoli hozzáférés biztosítása, a közösségi oldalak egységes felületen való megjelenítése vagy a kedvenc alkalmazások ajánlása ismerőseinkne. Emellett a HTC Desire család néhány tulajdonsága is visszaköszön a kommunikáció során.


További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!