mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kerti Attila
Kerti Attila
Maximize
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új rovatokkal bővült a Femina.hu
2011-02-09 09:31 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A tavalyi megújulás után három új rovatot indított a női portál.

A Femina.hu három új rovatot indított a napokban Hírháttér, Program és Valentin címekkel. Kiemelkedő közülük a Hírháttér, amely a hazai női site-ok piacán igyekszik egyedi tartalommal szolgálni. A Hírháttér célja, hogy a nők értesüljenek minden olyan közéleti és belpolitikai eseményről, döntésről, valamint azok hátteréről, amely hatással van mindennapjaikra. A témák kidolgozása során a szerzők igényességre, alaposságra törekszenek, a cikkekben szakértőket és politikusokat is kérdeznek.

Az új rovatok elindulása rekord látogatottságot is hozott a Femina.hu-n: február 3-án 205 918 egyedi látogatót vonzott a portál, akik 1 064 700 oldalt töltöttek le (Forrás: gemiusTraffic, 2011.02.03.).

A női portálok piacán jelenleg három meghatározó szereplő áll az élen:

Az év során a Femina.hu újabb tartalmi fejlesztések és hirdetési formák bevezetését ígéri.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!