mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Lakfalvi Lívia
Lakfalvi Lívia
VIVA! Promóció
ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Visszacsinálnánk, de nem lehet: rosszul is járhatunk a neten
2011-04-12 10:09 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A felhasználók nincsenek tudatában annak, hogy milyen információk keringenek róluk a világhálón - derül ki a Norton által készített tanulmányból.

Bár a megkérdezettek többsége egyetért abban, hogy komoly veszély leselkedhet rájuk, ha meggondolatlanul osztanak meg információkat magukról a világhálón, mégsem kezelik tudatosan az általuk közzétett információkat. Az európai internetezők körében végzett felmérés szerint a felhasználók még mindig nem elég körültekintőek online aktivitásaik során, ezért a szenzitív adatok kiszivárgása ellen legszívesebben egy kattintással törölnék magukat az internetről, amennyiben ez lehetséges volna.

A felhasználók online jelenléte sokkal nagyobb károkat képes okozni, mint ahogy azt a legtöbben gondolják, komoly problémákat okozva az illető magán-, vagy szakmai életében. A felmérésből kiderül, hogy a megkérdezettek egyharmada nincs tisztában azzal, hogy osztottak-e meg róla bármilyen negatív információt az interneten keresztül. Közel minden negyedik felhasználó vallotta be, hogy közölt már magáról olyan fotót vagy személyes információt, amelyet ma már inkább elrejtene jelenlegi vagy jövőbeni munkáltatója előtt. "Az online visszaélések elkerülése érdekében azt javasoljuk a felhasználóknak, hogy következetesen járjanak el a megosztott információikkal kapcsolatban. A negatív következmények mind elkerülhetőek, amennyiben a felhasználók tudatosan alakítják online jelenlétüket" - mondta Gombás László a Symantec magyarországi képviseletének szakértője.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020 ban hány százalékra tippeled a hazai programmatic media költést a digitális médiaköltésen belül?

0-10%

11-20%

21-30%

31-40%

41-50%

51-60%

61-70%

71-80%

81-90%

91-100%

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!