mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Meghalt a Newsweek tulajdonosa
2011-04-14 12:36 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Szerdán, 92 éves korában, leukémiában elhunyt Sidney Harman üzletember, a nagy presztízsű Newsweek hetilap elnök-tulajdonosa, a hi-fi hangrendszerek egyik elterjesztője.

A Kaliforniai Egyetem (USC) professzoraként is dolgozó szakember 2010 augusztusában vásárolta meg a lapot a Washington Post Co.-tól egy dollárért.

1953-ban társalapítója volt a Harman/Kardan Inc.-nek, amely egy olyan korban kezdte el az otthonokban és az autókban terjeszteni a magas hanghűségű (high fidelity, "hi-fi") hangeszközöket, amikor ezek még csak stúdiókban voltak elérhetők - olvasható a USC honlapján. A cég 1956-tól Harman International Industries néven jó minőségű audio- és videóeszközök gyártójaként, később digitális navigációs és információs rendszerek előállítójaként szerzett magának nemzetközi hírnevet.

Harman hivatalosan 2008-ban lépett be az egyetem professzorai közé, bár korábban is tartott előadásokat. "Sidney imádta a USC-t, és mi is imádtuk őt. Nagyon fog hiányozni, s mindig emlékezni fogok a sok inspiráló és gondolatébresztő beszélgetésünkre, melyeket az irodámban folytattunk. Egy zseni volt" - nyilatkozta az iskola vezetője, Max Nikias.

Üzletemberként nem csak éleslátásáról volt ismert, hanem az alkalmazottaihoz való hozzáállásáról, a dolgozók megfelelő munkakörülményeinek kialakítása melletti elkötelezettségéről is.

A professzort felesége, hat gyermeke, két mostohagyermeke és tíz unokája gyászolja. Washingtonban érte a halál.




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!