mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Kádár Tamás
Kádár Tamás
Sziget Kft.
cégvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Neten is nézhetjük az HBO műsorait
2011-06-07 12:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Lengyelország, Szerbia, Bosznia-Hercegovina, Szlovénia és Románia után Magyarországra is megérkezett az HBO GO.

Az HBO GO az országban először a TARR Kft. szolgáltatási területén - Tolna, Somogy, Baranya, Bács-Kiskun, Fejér, Zala és Veszprém megyében - került bevezetésre. Az új szolgáltatás használata a TARR Kft. azon előfizetői számára lehetséges, akik kábeltelevízió-, HBO MaxPak-előfizetéssel és szélessávú internet-hozzáféréssel is rendelkeznek az említett szolgáltatónál.

A tervek szerint hamarosan lehetséges lesz a szolgáltatás hordozása a TARR Kft. rendszerén kívül is, tehát bárhol az országban, bármilyen internetkapcsolaton keresztül, bármilyen eszközön használható lesz majd az HBO GO - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Az HBO GO online filmtárként működik, amely nemcsak a legnagyobb hollywoodi sikerfilmeket kínálja, de éppúgy megtalálhatók benne az amerikai sajátgyártású sorozatok és a magyar HBO legjobb saját gyártású produkciói is, amelyek bizonyos esetekben már a televíziós premier előtt elérhetők lesznek az előfizetők számára.

Az HBO GO streaming szolgáltatást nyújt. Az adaptív streaming technológiának köszönhetően igazodik az előfizető szélessávú internetkapcsolatának sávszélességéhez. Ez azt jelenti, hogy az HBO GO automatikusan megváltoztatja a bitsebességet, és hozzáigazítja a maximálisan elérhető sávszélességhez. Ez pedig zavartalan és megszakítás nélküli otthoni mozizást tesz lehetővé - sávszélességtől függetlenül.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Coverage (COV)

Exkluzív break

Elérés (Reach)

továbbiak  
Forrás: Nielsen Közönségmérés
Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!