mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
dr. Bíró Péter
dr. Bíró Péter
Marketing tanácsadó, oktató, igazságügyi szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Facebook-kampánnyal hódítana a Szegedi Szabadtéri Játékok
2011-06-17 12:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A fiatalokat célozza meg Facebook kampánnyal a 80 éves Szegedi Szabadtéri Játékok - a munkára az Armadillo Kreatív Ügynökséget kérte fel.

A Szegedi Szabadtéri Játékok, az ország legnagyobb hagyományokkal rendelkező, immár 80 éves nyári zenés színházi fesztiválja. A 4000 fős Dóm téri nézőtérre a nehezen mozgósítható fiatalokat is behívnák, melyre az Armadillo Kreatív Ügynökség Facebook promóciót készített.

Globális probléma, hogy a fiatalok hiányoznak a színházak padsoraiból, a zenei fesztiválokon kívül más rendezvényekre szinte lehetetlen mozgósítani őket - vélekedik Arany Gábor, az Armadillo Kreatív Ügynökség stratégiai tervezője, majd hozzáteszi: a fiatalok a hagyományos csatornákon nem hallják meg a kulturális reklámokat, ezért ha a Mohamed nem megy a hegyhez, a hegy megy Mohamedhez. Vagyis nem maradt más megoldás, mint az életterükbe kell "betörni", azaz a közösségi médiába.

Az elképzelés az volt, hogy több legyen, mint egy egyszerű képfeltöltés, de mégis olyan, amit még "kérhetünk, elvárhatunk" a pörgős ifjaktól. Így született az Írj olyat, hogy... képeslap játék, amely egyben három fő eseménynek (Az ember tragédiája, A víg özvegy, Carmen), illetve a Szegedi Szabadtéri Játékoknak a promóciója is.

A promóció július 8-ig tart. A Szegedi Szabadtéri Játékok nyitóelőadása július 1-én lesz (Az ember tragédiája). A játék két hét alatt közel 28 ezer felhasználóhoz jutott el.

Az Armadillo Kreatív Ügynökség a Facebook promóció mellett egész évben offline, online és dekorációs megjelenésekhez kötődő grafikai megbízásokat is készít a Szegedi Szabadtérinek.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!