mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Tóth Gábor
Geometry Global
CEO


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Webáruház versenyt indít az Árukereső.hu
2011-08-17 09:24 [Marketinginfo.hu]

Az Ország Boltja elnevezésű verseny célja az e-kereskedelem népszerűsítése és fejlődésének bemutatása.

Több mint 50 webshop regisztrált már Az Ország Boltja versenyre, melynek ötletgazdája az Árukereső.hu. A webáruházaknak kiírt megmérettetésen az e-kereskedők minőségi és népszerűségi kategóriákban versenyezhetnek. Az értékelés az internetes közösség szavazatai és a valós fogyasztók vásárlás utáni értékelései segítségével történik. A verseny nyitott, a részvétel minden magyar internetes bolt számára ingyenes - közölték a szervezők.

Az Ország Boltja versenyben résztvevő webshopokra 2011. augusztus 16-tól október 7-ig lehet szavazni. A Minőségi kategóriában induló boltokra azok szavazhatnak, akik az adott időszakban valóban vásárolnak az adott webáruházban, majd kitöltenek egy kérdőívet, melyben értékelik a boltot, a rendelés menetét, a kiszállítást, stb. Az ő értékeléseik összesítése alapján kerülnek ki a kategória győztesei. Népszerűségi kategóriában bárki szavazhat a www.orszagboltja.hu oldalon a kedvenc webáruházára.

Az internetes áruházak szintén a www.orszagboltja.hu oldalon tudnak regisztrálnia versenyre.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!