mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hampuk Richárd
Hampuk Richárd
Eurolex Consulting Media & PR
Account Manager


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Mobilnet: soha nem látott sebesség a Telenortól
2011-08-22 10:52 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Sebességalapú mobilinternet-csomagokat vezet be a mobilszolgáltató a nem régiben kiépített, minden eddiginél gyorsabb hálózat előnyeinek kihasználására.

A hálózatfejlesztés keretében 622 bázisállomáson már megtörtént az átállás, így az ezekhez tartozó területeken (Budapesten és környékén) mobilinternetezők már elérhetik az új Hipernet tarifacsomagokat. Ezek révén az eddiginél akár ötször gyorsabb mobilinternet-kapcsolatot kaphatnak a felhasználók - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

"Modern, nagysebességű hálózatunkkal, valamint az ahhoz igazított, új sebességalapú tarifacsomagjainkkal és kibővült eszközkínálatunkkal a holnapi naptól mindenki számára stabil, minőségi internetelérést teszünk elérhetővé. A megnövelt letöltési sebességgel hálózatunk stabilabban fog működni, nem csak a Hipernet-képes eszközökkel. Így azok az ügyfeleink is, akik régi eszközeiket használják, pozitív minőségi változást fognak tapasztalni, hiszen folyamatos, kiváló minőségű internetélményben lesz részük" - mondta Sigvart Voss Eriksen, a Telenor Magyarország Zrt. kereskedelmi vezérigazgató-helyettese.

Az új tarifacsomagok négy különböző sávszélességű elérést kínálnak 5, 7, 21 illetve 42 megabites másodpercenkénti letöltési sebességgel. A csomagok 2, 6, 10 vagy 20 gigabájtnyi belföldi adatmennyiséget tartalmaznak.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2022-ről 2023-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2022-hez képest

Körülbelül a 2022-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2022-hez képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!