mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Csermely Ákos
Csermely Ákos
Média Hungária konferenciairoda
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Elektronikai webáruház lett az Ország Boltja
2011-10-18 11:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A 220volt.hu nyerte el az Árukereső.hu árösszehasonlító portál versenyének fődíját. A Google különdíjasa a Fittroom.com lett.

A megmérettetésen Népszerűségi Díjért tizenhat, Minőségi Díjért pedig tíz kategóriában szállhattak ringbe a boltok. A Népszerűségi Díj Könyv, film kategóriájának nyertese a Libri lett, az Általános műszaki cikkek területén az Extreme Digital, a Szolgáltatás kategóriában a Netpincér, Baba-mama téren pedig a Ruhafalva.hu vitte a pálmát.

A Minőségi Díjakat nem csupán a boltok népszerűsége alapján ítélték oda, hanem figyelembe vették a vásárlók értékelését is, amely kiterjedt az ügyfélszolgálattól a kiszállításon át a fizetésig mindenre. Idén a legjobb minőségű számítástechnikai webáruház a Pcland lett, Sport és fitnesz termékkategóriában pedig a Tactic Sport webshop nyert.

A versenyre egyébként összesen 439 webáruház nevezett be, ez megközelíti a teljes magyar piac felét - olvasható a szerkesztőségünknek is megküldött sajtóközleményben.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!