mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Erős Attila (Fotó: Köő Adrienn)
Erős Attila
Fastbridge
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Nyereség a Bónusz Brigádnál
2012-04-13 10:01 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A közösségi vásárló oldal pénzügyi gyorsjelentése szerint 2012 első három hónapjában tartotta a pozitív mérlegű tendenciát, így 2011 októbere óta nyereséget termel.

A cég sajtóközleménye szerint a rendkívül erős karácsonyi szezon után 2012 első három hónapjában sem volt visszaesés, sőt márciusban újabb rekord hónapot zárt a forgalom és a bevétel szempontjából is.

A társaság stratégiai célkitűzésének megfelelően a 2011 negyedik negyedévét pozitív kamatfizetés, adózás, értékcsökkenés és amortizáció levonása előtti eredménnyel (EBITDA) zárta a Nemzetközi Pénzügyi Jelentési Szabványok (IFRS) szerint készített, nem auditált adatokat tartalmazó jelentés szerint. 2012 első negyedévére vonatkozó nem auditált gyorsjelentése szerint a pozitív eredményt a társaság továbbra is tartja, azaz pozitív EBITDA értékről számolhat be. A tavalyi évben a Bónusz Brigád éves forgalma több mint 44 millió forinttal haladta meg az előre prognosztizált 1 milliárd forintot.

Valamivel több mint egy hónapja nyílt meg a Bónusz Brigád boltja, azóta több mint 600 látogatója 6,5 millió forint értékben fizetett készpénzben a bónuszokért.

A közösségi vásárlás úttörőjének tekinthető amerikai Groupon számára - melynek üzleti modelljét a Bónusz Brigád is átvette - kevésbé sikerült jól a karácsonyi szezon. Az ünnepek utáni ajándék-visszaváltási hullám miatt ugyanis utólag módosítania kellett tavalyi negyedik negyedéves jelentését, a korábban közöltnél 14,3 millió dollárral kisebb bevételről és 22,6 millióval kevesebb nyereségről volt kénytelen hírt adni. Részvénytársaság lévén ráadásul minden ilyen adata teljesen publikus, így különösen kínos volt az eset. A március végi bejelentés hatására mintegy 7 százalékkal esett értékpapírjainak értéke - írta akkor az AllThingsDigital.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2019-ről 2020-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2019-hoz képest

Körülbelül a 2019-es szinten marad

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2019-hoz képest

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!