mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Kampányok a Facebookon: 10 százaléknyi igazi rajongó a cél
2012-05-14 14:42 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A márkák ideális célja, hogy ügyfeleik 10 százaléka legyen facebookos rajongójuk, a követők 10 százaléka pedig folyamatosan beszéljen a brandről.

"Fontos, hogy a puszta like-ok gyűjtögetésén túl folyamatosan bevonjuk rajongóinkat a beszélgetésbe, melyet a talking about this mutatóval már mérhetünk is" - mondta el Szabó Ákos, a közösségi oldal értékesítő házaként működő Thinkdigital magyarországi country managere. Hozzátette: a tartalom mellett fontos, hogy a különböző hirdetési megoldásokat is megfelelően alkalmazzuk.

Termék bevezetéséhez, illetve olyan kulcseseményekhez, amelyek esetében széles és gyors elérésre vagy ismertségre van szükség, jól kihasználható a Facebooknak az a tulajdonsága, hogy rengeteg emberhez jut el. Az ismertség építéséhez és fenntartásához valamint az interakció növeléséhez olyan tartalmat kell közzétenni, ami fenntartja a kapcsolatot. A "mindig bekapcsolva" stratégia (amely kihasználja, hogy sokan mobileszközükről is folyamatosan be vannak jelentkezve) akkor alkalmazható, ha tovább akarjuk építeni rajongótáborunkat vagy szélesebb körben kívánjuk terjeszteni tartalmainkat.

A Media Hungary keretében megrendezett All Things Facebook konferencián Alessandro Petrilli ügyfél partner a 2012-es újdonságokat mutatta be, mint például az új prémium hirdetéseket, melyek már mobilon is megjelennek. Beszélt továbbá a reach generatorról, mellyel garantáltan elérhetjük havonta rajongóink 75%-át, valamint ismertette a Facebook offerst, melyekkel kedvezményes ajánlatokat kínálhatunk majd ügyfeleiknek. Bruce Bale Közép-Kelet-Európáért felelős értékesítési vezető arról beszélt, hogyan használhatja egy márka üzleti célra a Facebookot napjaink összekapcsolt világában. Kiemelte: a közösségi oldalon kapott személyes ajánlásokat a felhasználók 92 százaléka tartja hitelesnek, míg a televíziós hirdetéseknél például ugyanez az arány 47 százalékos.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:




Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!