Golden Dove ismét
2012-07-02 14:39 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]
Idén is bemutatja és díjazza a kiemelkedő direktkommunikációs megoldásokat a DIMSZ.
A Golden Dove versenyt első alkalommal 2005-ben szervezték meg a Direkt és Interaktív Marketing Szövetség
(akkor még Direkt Marketing Szövetség) 10 éves fennállásának évfordulójára, célja pedig az volt, hogy sikeres hazai és nemzetközi direkt marketing kampányokat mutasson be és díjazza a legjobb alkotásokat - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
Az idei Golden Dove verseny kizárólag hazai kampányokra fókuszál, és több pontban is megújul. A zsűri 5 főre bővült: Liptay Gabriella, Geszti Péter, Havasi Raymond mellett Simon Krisztián és Vámos-Hegyi Attila bírálják el a 2011.01.01. és a 2012.06.15. közötti időszakban megvalósuló kampányokat. Nevezni az alábbi kategóriákban lehet: FMCG, autó- pénzügyi és nonprofit szektor, telekom/IT, valamint életmód és kultúra
(gyógyhatású készítmények, sport, divat, szórakoztató elektronika, műszaki cikkek, ruházat, éttermek, színházak, mozik, szállodák, személyszállítással foglalkozó cégek). A beérkezett pályázati anyagokból a zsűri egy különdíjat is kioszt a legjobb mobilmarketing megoldásért.
A versenytől a szervezők azt várják, hogy felvonultassa a direkt kommunikációs szakma teljes eszközparkjának kiemelkedő megoldásait az offline és az online eszközökön keresztül a komplex integrált kampányokig. Minden olyan kampány nevezhető, amely a direktkommunikáció kritériumainak megfelel; vagyis interaktív, mérhető és személyesen szólítja meg a fogyasztót.
A nevezés a július közepén induló
hivatalos oldalon szeptember 6-ig lehetséges.