mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hauk Zoltán
Hauk Zoltán
HEROE
elnök


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Új pszichológiai magazin a Kreatív kiadójától
2012-08-28 11:30 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Ősztől indul útjára az ország új pszichológiai, hétköznapi-tudományos magazinja: az
Üzlet & Pszichológia, mely az üzleti élet emberi oldalával foglalkozik.


Az Üzlet & Pszichológia szólni kíván mindenkihez, aki embereket vezet, kiválaszt vagy éppen értékesít nekik, és azokhoz is, akik a háttérből támogatják őket - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben. A magazint a Professional Publishing Hungary, a Süddeutscher Verlag hazai leányvállalata adja ki.

A kiadó meglátása szerint a trénerek, coachok, tanácsadók növekvő száma az üzleti életben arra enged következtetni, hogy a vezetők egyre inkább belátják: érdemes segítséget kérniük, ha bármiben elakadnak. Az elakadás a legtöbb esetben munkahelyi, üzleti, vezetési kérdéseket érint, a probléma gyökere azonban általában az emberi tényezőig vezethető vissza. Az üzleti élet alapegységei az emberek, így a legtöbb folyamat, eredmény kialakulása is az ő hozzáállásuktól, interakcióiktól függ. Ezért érdemes az emberi viselkedés üzleti életben is tapasztalt törvényszerűségeivel foglalkozni, felfedni bizonyos működési mechanizmusokat. Már régóta megvan az igény arra, hogy egy tanácsadó, tréner, coach hatására megváltoztatható legyen az ember magatartása az üzleti életben, így ezáltal sikeresebb legyen a cég. E kérdéskör mozgatórugóit járja körbe a kéthavonta megjelenő új lap - áll a kommünikében.

"Kétségtelen, hogy a téma egyre több embert érdekel, és egyre divatosabb is. Kezdeményezésünket különböző célcsoportokban előzetesen megfutattuk, és úgy tapasztaltuk, hogy meglepően sokakban megvan az igény arra, hogy többet megtudjanak a maguk, és üzleti partnereik, munkatársaik mozgatórugóiról. Ezt az igényt szeretnénk kielégíteni, egyelőre hagyományos módon: azaz nyomtatott, kézbe vehető magazin formájában. A célközönség feltérképezése után a potenciális szerzőket kerestük meg, és sikerült remek szakemberek őszinte érdeklődését, támogatását elnyernünk. A nagyközönség számára is ismert és elismert szakemberek - például Krizsó Szilvia, Mérő László - mellett kutatók, egyetemi oktatók, gyakorló pszichológusok, HR-esek, coachok, és nem utolsó sorban a témában jártas újságírók működnek majd közre a színvonalas tartalom létrehozásában" - mondta el Vándor Ágnes, a Professional Publishing Hungary vezetője.

Gábor Fanni főszerkesztő szerint sokan egybemossák a pszichológiát az ezotériával, vagy egyszerűen a lelkizés szinonimájaként tekintenek rá. A tudományos pszichológia azonban komoly magyarázó értékkel bír az élet számos fontos területén, érdekes az emberi kapcsolatok mögé nézni és megérteni azokat.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!