mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hámori Barbara
Hámori Barbara
Content House
vezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Duplacsavar: valódi boltot nyit a netes hipermarket
2012-10-12 11:01 [Marketinginfo.hu]

Az online után offline áruházat nyit a Ringier és a Full Market Zrt. közös e-kereskedelmi vállalkozása.

2012 júniusában nyitotta meg virtuális kapuit Magyarország első online hipermarkete, a hiper.hu, amelyet most egy hagyományos, fizikai valójában is létező üzlet követ. A hiper.hu Áruház az online is elérhető 16 ezer cikkelemmel várja vásárlóit a budapesti Réno Udvar területén, a Váci úton.

"A hiper.hu Áruház eredetileg nem szerepelt a terveink között, de mindenképpen célunk volt, hogy olyan termékcsoportokkal egészítsük ki a portfóliónkat, mint a frissáru termékek, amelyek romlandóságuk miatt igen gyors forgási sebesség mellett rentábilisak. Az áruház egyrészt az online termékkínálatát is bővíteni kívánja, amely így lehetővé vált, másrészt az áruház elhelyezkedésével versenyképesebb szállítási feltételeket tudunk a vásárlóknak biztosítani. Így Budapest területén akár 2 órán belül is képesek vagyunk kiszállítani a megrendelt termékeket"- mondta el Urbán Zsolt, a Full Market Hungary Zrt. vezérigazgatója a szerkesztőségünknek megküldött sajtóközlemény szerint.

Az áruház a klasszikus hipermarket termékskálán kívül nagyszámú, közel 3 ezer féle bio és reform terméket kínál, Bazár részlegén pedig az aktuális szezonnak megfelelő különleges ajánlatokkal is találkozhatnak a vásárlók.

"Az online megtalálható receptek, szépségápolási ötletek nemcsak hasznos tartalomként jelennek meg a felhasználók számára, mert az ötlettárakban tálalható cikkekkel társítva vannak a felhasznált termékek, amelyek egy kattintással meg is rendelhetők" - tette hozzá Urbán Zsolt.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!