mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Brindza Gábor
Brindza Gábor
Madhouse
Termékfejlesztési igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Ismét a gyógyszerek voltak a legerősebbek a tévében
2012-11-07 15:59 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A gyógyhatású készítmények televíziós hirdetései érték el a legnagyobb közönséget októberben a szektorok közül. A Nielsen Közönségmérés összeállítása.

A szektor összességében 38 609-es GRP értéket (bruttó elérés) tudott felmutatni 2012 októberében, miközben a második helyen álló élelmiszer kategória kevesebb mint 25 ezreset, a harmadik helyre került szépségápolás pedig alig több mint 16 ezret.

Tízezres érték fölött teljesített még a kereskedelem, a pénzintézeti szektor, a telekommunikáció és a háztartási cikkek kategóriája. A tízes listát a szabadidő, a közlekedés és a tömegtájékoztatás teszi teljessé, ebben a sorrendben.

További részleteket a Nielsen Közönségmérés portálunkon is elérhető ábrájáról tud leolvasni.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!