mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Hernádi Gábor
Hernádi Gábor
HD marketing, Star Network
Ügyvezető


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Megtiltották a kéretlen SMS-marketinget Nagy-Britanniában
2003-03-06 11:12 [Europemedia.net]

A Reklámszabvány-hatóság az e-mailre és a szöveges üzenetekre vonatkozó bekezdésekkel bövítette a hirdetési gyakorlatról szóló kódexét.

Az Advertising Standards Authority szabályozza a nem sugárzott médiumokban terjesztett hirdetéseket. Az új szabályokat a hatósághoz érkező panaszok növekvő száma indokolta. A marketingcélú szöveges üzeneteket küldő társaságoknak ezentúl az üzenet elküldése előtt engedélyt kell kérniük a címzettől. Hasonlóképpen, a reklámcélú e-mailek esetében úgy kell eljárni, hogy az üzenet megnyitása nélkül is egyértelmű legyen a reklámcélú tartalom. A szabályozás szigorítja a szalag- és felugró hirdetések alkalmazását is, de a korlátozás nem terjed ki a cégek saját weboldalaira. A rendelkezéseknek természetesen csak Nagy-Britannia területén belül lehet érvényt szerezni.


További hírek:


Mikor olvasott utoljára (papíralapú) könyvet?

Most is olvasok.

Egy hete.

Egy hónapja.

Néhány hónapja.

Egy éve, vagy régebben.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!