mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Magyar Judith
Magyar Judith
SAP AG
kommunikációs igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Appal könnyíti a karácsonyi vásárlást az Árukereső.hu
2012-12-10 11:22 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Az alkalmazással nem kell mobilon begépelni a termék pontos nevét, elég leolvasni a vonalkódot és máris látható, hogy megéri-e megvenni a terméket az adott boltban

Az Árukereső.hu új mobilalkalmazásával közel 1000 hazai online bolt termékkínálatából lehet válogatni és összehasonlítani az egyes forgalmazók árait. Az alkalmazással könnyen, pontos és friss információkhoz juthatunk a kiválasztott terméket illetően.
Az új verzióban a vásárló böngészhet a termékkategóriákban, válogathat a számára fontos szempontok, illetve tulajdonságok alapján, vagy használhatja a továbbfejlesztett vonalkód-felismerő funkciót, hogy bárhol könnyen megtalálja a legjobb árat. Az iPhone kamerájával beolvasott vonalkód alapján pillanatok alatt azonosíthatjuk a terméket, így könnyebben és gyorsabban megtalálhatjuk a legjobb árakat. Ez különösen hasznos lehetőség műszaki cikkek vásárlásakor. Az alkalmazásban megjelenő részletes termékleírások és felhasználói vélemények is segítik a vásárlót a döntés során.
Az frissített iOS verzióban a felhasználók listát állíthatnak össze kedvenc termékeikről és láthatják a korábban megtekintett ajánlatokat is.

"A karácsonyi vásárlási lázban a magyar internetezők 88%-a tájékozódik online is. Ezzel az alkalmazással kényelmesen ellenőrizni tudjuk, hogy megéri-e megvenni egy terméket például egy bevásárlóközpontban, vagy érdemes-e inkább megrendelni egy webáruházból. Az előző alkalmazásunk megjelenése óta megötszöröződött a mobil eszközökről érkező forgalmunk, így elérkezettnek láttuk az időt, hogy az App-ot új funkciókkal bővítsük és kényelmesebb felhasználói élményt biztosítsunk" - nyilatkozta sajtóközlemény útján Rácz Csaba, az Árukereső.hu tartalom- és szolgáltatásfejlesztési igazgatója.

Az alkalmazás korábbi verzióját 60 ezren töltötték le hazánkban. Az új felületen jelenleg közel 1000 webáruház több mint 2,5 millió naponta frissített ajánlatát találhatjuk meg.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!