mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Bauer András
Bauer András
Budapesti Corvinus Egyetem
egyetemi docens


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Együtt kutat az eNET és az Árukereso.hu
2013-02-01 15:32 [Marketinginfo.hu]

Hosszú távú együttmuködési megállapodást kötött a hazai piacvezető árösszehasonlító oldal, az Árukereso.hu és az eNET Internetkutató és Tanácsadó Kft.

A két csoport, a jövőben Magyarországon, Bulgáriában és Romániában is együtt fogják kutatni az e-kereskedelem helyzetét, fejlődését és jellegzetességeit. A hazai e-kereskedelem gyors fejlődése és növekedése megkívánja, hogy mind a szakmai szereplők, mind a közvélemény rendszeresen naprakész és érdemi elemzéseket kapjon az ágazatról. A webáruházak fejlődése, az interneten vásárlók számának növekedése nem csupán a szakmai döntéshozók számára izgalmas folyamat, hanem a vásárlók számára is tanulságos- olvasható közleményükben.

Az internetes kereskedelem további fejlesztéséhez minden oldal képviselői számára kimagaslóan fontos, hogy pontos és valóban átfogó képet kapjanak az ágazatról.
Az Árukereso.hu jelenleg közel 1000 aktív magyar webáruház 2,5 millió termékét mutatja be átlagosan havi 5 millió látogatónak. A cég budapesti központjából irányítják Bulgária legnagyobb ár-összehasonlító odalát a Pazaruvaj.com-ot, valamint Románia meghatározó ár-összehasonlítóját a Compari.ro-t is. A külföldi piacok még precízebb kiszolgálása és fejlesztése érdekében a közös kutatásokat ezekre az országokra is kiterjeszti az eNET és az Árukereso.hu.

"Az Árukereso.hu számára nagy öröm, hogy a legfelkészültebb hazai internetes kutató csapattalköthettünk nemzetközi megállapodást. A kutatások eredményei alapján komoly segítséget fogunk tudni adni az e-kereskedelmi szakma képviselőinek, hogy még jobb szolgáltatásokat nyújtsanak a felhasználók számára" mondta Palocsay Géza az Árukereso.hu operatív igazgatója.

Az eNET küldetése, hogy az internet-gazdaságról, az információs társadalomról, valamint az infokommunikációs piacról a legmagasabb szakmai elvárásoknak megfelelő alapkutatásokat készítsen. A cég által - immár 13 éve - készített e-kereskedelemmel kapcsolatos kutatások betekintést adnak a hazai internetes kereskedelem növekedési volumenébe fejlődésébe és segítségükkel lehetőség nyílik a piaci trendek folyamatos nyomon követésére, előrejelzések készítésére.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


2020-ban milyen hatással lehet a hazai médiaköltésekre a járvány?

Több mint 5%-kal növekszik 2019-hez képest.

Körülbelül a 2019-es szinten marad.

Több mint 5%-kal csökken 2019-hez képest.

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!