mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Fehér Marton
Fehér Márton
Online Marketing Akadémia
Tréner, Google-szakértő


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Összefognak az összehasonlító oldalak
2013-05-07 11:24 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

A biztosításokkal foglalkozó Netrisk.hu és az Árukereső.hu árösszehasonlító portál indított közös márkaoldalt.

A közös márkaoldalon elsőként a Netrisk.hu szolgáltatásához közvetlenül kapcsolódó autós és motoros termékek jelennek meg az Árukereső.hu legnépszerűbb főkategóriái, a műszaki cikkek és a háztartási gépek mellett. A partnerek folyamatosan vizsgálják az együttműködés szélesítésének lehetőségét, amelynek eredményeként mind a Netrisk.hu 1 millió regisztrált felhasználója, mind az Árukereső.hu portál havi 2,4 millió látogatója hamarosan további közvetlen szolgáltatásokat érhetnek majd el - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

"Gyakorlatilag azonos üzleti filozófiával rendelkezünk új partnerünkkel - indokolja az együttműködést Pap Balázs, a Netrisk.hu vezérigazgató-helyettese. - Arra törekszünk, hogy a felhasználók jó döntéseket hozhassanak, ezért minél több ajánlatot teszünk könnyen elérhetővé számukra. Jelenleg komoly áttörés zajlik az online kereskedelemben: alapvető gátak törnek át a vásárlási szokásokban, miközben az aktuális helyzet is egyre racionálisabb döntésekre sarkallja a háztartásokat. Az Árukereső.hu portállal megkezdett együttműködésünkkel ezeknek a kihívásoknak tudunk a korábbinál is hatékonyabban megfelelni."

A hazai e-kereskedelem forgalma az eNET becslése szerint 2012 végére megközelítette a 180 milliárd forintot, és immár 1,6 millió felett jár az online vásárlók száma. Az Árukereső.hu és az eNET közelmúltban végzett kutatása szerint a piaci szereplők erre az évre a forgalom további mintegy 20 százalékos bővülését várják.

"Internetes vásárláskor az idő- és költségmegtakarítás mellett további fontos szempont és elvárás a termékek és szolgáltatások széles kínálata - tette hozzá Palocsay Géza, az Árukereső.hu operatív igazgatója. - A közös márkaoldal létrehozásának gondolatát is ez az igény hívta életre. Tény, hogy a már sokat emlegetett válság új fogyasztói szokásokat alakított ki, így jött létre a XXI. század internetes vásárlója, amelynek fő jellemzője az információéhség, az aktivitás és az állandó időhiány. Erre a változásra reagálva és a vásárlói elvárásokat figyelembe véve alakítottuk ki a Netrisk.hu felhasználói részére az oldalt. Meggyőződésem, hogy a két, több éves szakmai tapasztalattal rendelkező piacvezető cég együttműködése egy valódi értéket adó szolgáltatást eredményez."


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik őszi konferenciát várja a legjobban?

Internet Hungary

Brand Festival

Marketing Summit

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!