mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English
Szántó Gábor
Szántó Gábor
DDB Reklámügynökség
Head of Innovation and Digital


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Rádiós hallgatottság: nincs új a nap alatt
2013-09-12 11:55 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Nem változott a leghallgatottabb rádiók erősorrendje a május-júliusi időszakban sem a TNS Hoffmann és a Mediameter közös mérése szerint.

A Class FM-et országosan a májustól júliusig tartó időszakban több mint 2 millió 15 évesnél idősebb hallgatta (2 millió 142 ezer fő), a rangsorban második MR1-Kossuth Rádiónak mintegy 700 ezer fővel kevesebb hallgatója volt ebben az időszakban (1 millió 380 ezer fő). A harmadik helyen álló MR2-Petőfi Rádió napi hallgatóinak száma már nem érte el a napi egymillió főt a legutóbbi vizsgált időszakban (933 ezer fő), de a közszolgálati adó tábora így is két és félszer magasabb, mint a negyedik helyezett Music FM (365 ezer fő), és az ötödik helyre sorolódó Juventus Rádió (293 ezer fő) hallgatóinak száma.

A 18-49 éves korcsoportban is egyértelmű a Class FM országos fölénye (1 millió 397 ezer fő). A második leghallgatottabb adó viszont e korosztály körében az MR2-Petőfi Rádió (562 ezer fő), amely adó tábora mintegy 200 ezer fővel múlta felül a legutóbbi vizsgált időszakban az MR2-Kossuth Rádió (340 ezer fő) hallgatóinak számát. A negyedik, illetve ötödik legnépszerűbb csatorna a 18-49 évesek körében is a Music FM és a Juventus Rádió, csakhogy, amíg előbbi adó napi hallgatóinak száma megközelíti a 300 ezer főt (289 ezer fő), addig utóbbi hallgatótábora e korcsoportban nem érte el a napi 200 ezer főt (160 ezer fő).


A budapesti 15 évesnél idősebb lakosok körében is a Class FM a legnépszerűbb rádióadó (305 ezer fő), viszont a 2. és az 5. pozícióba kerülő adók között az országos átlagnál lényegesen kisebb különbség mutatkozik. Budapesten a második leghallgatottabb rádióadó az MR1-Kossuth Rádió (190 ezer fő), de nem sokkal kisebb a fővárosi tábora a harmadik helyre sorolódó Music FM-nek sem (184 ezer fő). A budapesti 15 éves és idősebb lakosok körében, ha nem is nagy lemaradással, de csak a negyedik helyre került az MR2-Petőfi Rádió (176 ezer fő), az ötödik pozíciót pedig a fővárosban is a Juventus Rádió foglalja el (155 ezer fő).

A 18-49 éves budapestiek között is a legtöbben a Class FM-et hallgatták (212 ezer fő), viszont a Music FM ebben a csoportban az előkelőnek mondható második helyet foglalja el (143 ezer fő), egyértelműen felülmúlva a harmadik helyre kerülő MR2-Petőfi Rádiót (112 ezer fő), illetve a negyedik helyet elérő Juventus Rádiót (88 ezer fő). A fővárosi 18-49 évesek körében a MR1-Kossuth Rádió kevésbé népszerű, hiszen e közszolgálati adó napi átlagos hallgatóinak a száma ebben a kategóriában a Juventus Rádió táborának a felét is alig teszi ki (46 ezer fő).




Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön melyik konferenciát várja a legjobban?

Media Hungary (2019. május 7-8.)

Marketing Summit (2019. szeptember 12-13.)

Internet Hungary (2019. október 1-2.)

Brand Festival (2019. október 18-19.)

Mindegyiket ugyanannyira várom

Egyiket sem várom

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!