mediainfo - Médiások médiája
hírek | interjúk | jegyzet | tanulmányok | terminológia | karrier | képtár | videótár
Televízió Sajtó Outdoor/indoor Interaktív- és mobilmédia Mozi Rádió Média Hirdető Gazdaság Egyéb Ügynökség Integrált marketingkommunikáció Kutatás Médiastílus News in English

Sályi Réka
Geometry Global ügynökségi cégcsoport
ügyvezető igazgató


szakmai partnereink:























kommunikációs partnereink:
newsAgent hírfigyelő rendszer
Reklamporta.hu
Observer.hu
SzP.hu
mti.hu
Médiafigyelő - IMEDIA médiafigyelés
Egészségügyi kuponos oldal indult
2013-09-25 14:26 [Médiainfó - www.mediainfo.hu]

Elindult hazánk első, egészségügyre specializálódott bón szolgáltatója, a Medibon.hu.

Magyarországon már számos kuponokat kínáló weboldal létezik, amelyek a legtöbb esetben vegyítik a kínálatukat, így egymás mellett találhatók meg gasztronómiai, egészségügyi, szépségápolási és utazási ajánlatok. Ennek ellenpéldája a most induló Medibon.hu, amely kifejezetten egészséges életmóddal és egészségüggyel kapcsolatos szolgáltatásokat kínál jelentős kedvezményekkel.

A weboldal létrehozásának alapötletét a hazai egészségügyi ellátás problémái adták. Egyre többen hajlandók ugyanis fizetni a magánklinikai szolgáltatásokért annak érdekében, hogy várakozás nélkül részesüljenek színvonalas ellátásában. Ebben kíván segíteni a Medibon.hu, amelyen többek között orvosok és szakemberek által hitelesített egészségügyi kezeléseket lehet igénybe venni az eredeti ár töredékéért. "Tisztában vagyunk azzal, hogy egy ilyen szolgáltatatás igénybevétele a bizalomra épül, ezért a nálunk megjelenő partnerek esetében rendkívül részletes a tájékoztatás, a helyszínt fotókkal is bemutatjuk"- mondta Kolma Kornél, a Medibon.hu kommunikációs vezetője.

A kedvezmények (bónok) felkutatása mellett az oldal nagy hangsúlyt fektet az általános tájékoztatásra is: a szakemberek hasznos tanácsokat adnak cikkeikben a betegségekről és azok megelőzési lehetőségeiről. "Hosszabb távon olyan szakmai fórumot szeretnénk létrehozni, ahol az orvos és a laikus ember között állandó párbeszédre kerülhet sor. Célunk nem kisebb, mint hatni az emberek egészségtudatára, mind lelki, szellemi és fizikai harmóniájukra. Ha mindhárom szinten kiegyensúlyozottságra törekszünk, azzal hozzájárulunk, hogy valóban napról napra jobban legyünk" - mondta a Medibon.hu kommunikációs vezetője.


Kapcsolódó cikkek:

További hírek:


Ön szerint hogyan alakul a magyar reklámpiac 2018-ról 2019-ra?

Több mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal növekszik 2018-hoz képest

Kevesebb mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Több mint 5 százalékkal csökken 2018-hoz képest

Körülbelül a 2018-as szinten marad

Hír küldése
Küldjön nekünk Ön is híreket! Kattintson a fenti linkre!